به مناسبت تولد حضرت زهرا (س) و روز زن، جشن بزرگ میلاد کوثر با حضور امام جمعه ایلام در جوار حرم امام زاده سید حسن(ع) مهران برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۹۹۸۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج، نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در جشن بزرگ کوثر در صحن امامزاده سید حسن(ع) ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) به فضایل اخلاقی این بانوی بزرگ اسلام اشاره کرد و گفت: علم،دانش ، پارسایی و بندگی خدا از شاخصه های مهم حضرت زهرا(ع) است که تربیت ‌شده مکتب پیامبر (ص) و بهترین الگوی تربیتی برای زنان مسلمان است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی با تأکید بر اهمیت الگوبرداری زنان جامعه از سیره و روش زندگی حضرت فاطمه (س) افزود: حضرت فاطمه (س)، بهترین الگو ست زیرا که فرزندانی مانند امام حسن(ع)، امام حسین(ع) ، ام کلثوم که عالی ترین جلوه های انسانیت و کمال را دارند را تربیت کرد.
امام جمعه ایلام با اشاره به نقش شاخص زنان در هدایت جامعه اظهار کرد: حضرت زهرا(س) به عنوان یک زن در امور اجتماعی،سیاسی متفاوت نبودذ و در کنار همسر گرامیش که رهبر دینی است در برابر فتنه ها و کجروهای ها ایستادگی و جانش را در این راه فدا کرد.
وی افزود: امروز زنان و دختران ایران اسلامی با پیروی از مقتدای خویش در برابر توطئه ای دشمنان ایستاده اند.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام اظهار داشت:امروز اگر دشمنان ناکام شده اند به خاطر تبعیت مردم از رهبری و فرمانبرداری از رهبر عظیم شان است.
وی تصریح کرد: ثبات و امنیت در داخل کشور و انتقال آن به کشورهای همسایه مرهون هدایت های رهبری و پشتیبانی ملت ایران اسلامی است.

ارسال نظرات