نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هیچ رهبری توان ایستادگی و حتی هو کردن به اسب آمریکا را ندارد، اما رهبر فرزانه ایران با توجه به ایستادگی ملت، با قدرت و قاطعیت آمریکا و عربستان را محکوم می‌کند. خب
کد خبر: ۸۵۰۹۹۶۲
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

 

رگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی، در دیدار با مادران و همسران شهدا که به‌مناسبت گرامی‌داشت مقام بانوی گرامی اسلام برگزار شد، با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: شهدا قدرتی را در ایران به‌وجود آوردند که کشور ما بتواند در مقابل کشورهای خارجی با سیاست‌ها و سلایق متفاوت ایستادگی کنند.

 

وی با بیان اینکه قدرت چانه‌زنی بین‌المللی را پس از خدا، شهدا در اختیار ما نهادند، افزود: هیچ رهبری توان ایستادگی و حتی هو کردن به اسب آمریکا را ندارد، اما رهبر فرزانه ایران با توجه به ایستادگی ملت، با قدرت و قاطعیت آمریکا و عربستان را محکوم می‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به رشادت رزمندگان و ایثارگران مازندرانی در زمان جنگ و راه‌اندازی لشکر ویژه 25 کربلا، بیان کرد: 10 هزار و 400 شهید استان، نشان افتخار و تاریخ ما است.

 

عضو خبرگان رهبری با تأکید بر اهمیت ساخت پارکموزه دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: باید تاریخ رزمندگان و ایثار بی‌نظیر آنها برجسته شود تا نسل‌های بعد بدانند چه مردانی برای دفاع از این مرز و بوم عاشقانه پر کشیدند.

 

طبرسی با بیان رنج و درد مادران و همسران شهدا در زمان از دست دادن جگرگوشه‌های خود، گفت: بسیاری از مادران در زمان شهادت فرزندان به‌دلیل بی‌قراری و دوری از آنها سر بر بالین قبر آنها می‌گذاشتند و به خواب می‌رفتند.

 

وی ادامه داد: اجر خانواده‌های شهدا وصف‌ناکردنی و ستودنی است، آنها در شبانه‌روز به‌یاد فرزندان خود هستند ولی برای حفظ و احترام اسلام، نظام و رهبر سکوت کرده‌اند و غم خود را نمایان نمی‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به حضور خواهران بسیجی در کنار برادران در زمان انقلاب و دفاع مقدس، تصریح کرد: وحدت، همدلی، هم‌زبانی و سرمایه‌گذاری نظام در 8 سال دفاع مقدس انجام شد و ما باید سرمایه‌های خود را گرامی بداریم و به خانواده‌های آنها رسیدگی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها