نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان قائم‌شهر گفت: در ۷۰ سال گذشته، کشور آمریکا بمب هسته‌ای بر سر ملت ایران و بسیاری از کشورها سرازیر کرد و اکنون داشتن دانش هسته‌ای توسط ایران، برای آمریکا بسیار سخت است.
کد خبر: ۸۵۰۹۹۴۸
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

 

 

 



 

 

خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله علی معلمی در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به حمله عربستان به یمن، اظهار کرد: در این زمان که یک کشور اسلامی بر کشور اسلامی دیگر آتش می‌ریزد، بسیاری از کشورها فقط نظاره‌گر این همه ظلم عربستان بر کشور یمن هستند.

 

به گفته وی، باید تمامی کشورهای عربی در برابر ظلم عربستان به پا خیزند و از حق مردم یمن دفاع کنند.

 

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه کشورهایی که از سایه امامت محروم هستند به کشور عربستان در حمله به یمن کمک می‌کنند، خاطرنشان کرد: اصل و اساس امامت، ولایت است و ایران با پیروی از امامت، از ولایت خود پیروی می‌کند و در مقابل متجاوزان می‌ایستد.

 

نماینده مردم قائم‌شهر متذکر شد؛ اکنون با توجه به پیشرفت دانش هسته‌ای در جهان، هر کشوری که از دانش هسته‌ای برخوردار باشد از پیشرفت برخوردار است، لذا دشمنان اسلام نمی‌خواهند ایران به دانش هسته‌ای دست پیدا کند زیرا از پیشرفت و قدرت ایران در منطقه می‌ترسند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کشورهای محروم از دانش هسته‌ای، جهان سوم محسوب می‌شوند، افزود: ملت ایران می‌خواهد به پیشرفت و دانش هسته‌ای دسترسی پیدا کند و برای رسیدن به این دانش مهم، همه تلاش خود را به کار می‌برد.

 

معلمی در پایان گفت: طی 70 سال گذشته، کشور آمریکا بمب هسته‌ای بر سر ملت ایران و بسیاری از کشورهای دنیا سرازیر کرد و اکنون داشتن دانش هسته‌ای توسط ایران، برای آمریکا بسیار سخت است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها