جشن بزرگ میلاد دخت نبی اکرم (ص) در دانشگاه پیام‌نور بابل برگزار و از دانشجویان محجبه تجلیل شد.
کد خبر: ۸۵۰۹۹۴۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

 

 

در جشن بزرگ میلاد دخت نبی اکرم (ص)


 

 

خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس دانشگاه پیام‌نور بابل، در مراسم جشن بزرگ میلاد دخت نبی اکرم (ص) و روز مادر، گفت: برای ما همین افتخار بس که آیاتی از کتاب آسمانی به مقام والای حضرت فاطمه (س) اختصاص دارد.

 

سید محمد باقری با اشاره به اینکه دانشگاه مکانی مناسب برای شکلگیری افکار است، افزود: دانشجویان امروز، معماران و مادران آینده جامعهای هستند که باید نسل کارآمد تربیت کنند.

 

وی با بیان اینکه دنیا به سمت انحراف می‌رود، تصریح کرد: امروزه دنیا، الگوی مناسبی برای زنان ندارد و الگوهای دروغینی، چون بازیگران سینما، نماد جوامع بشری شده‌اند، در چنین شرایطی زنان پاکدامن ایرانی به تأسی از حضرت زهرا (س) در عرصه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی نمونه‌ای از زن کارآمد و ارزشی را به جوامع بشری معرفی کردند.

 

رئیس دانشگاه پیام‌نور بابل، حضرت فاطمه (س) را الگوی زنان عالم در همه جوامع بشری و همه زمان‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: این بانوی بزرگوار، سرآمد زنان عالم در زهد، جهاد، کمک به جامعه، بصیرت، علم، ولایت‌پذیری و همسرداری است.

 

این مسئول یادآور شد: بزرگ‌ترین رسالت دانشگاهیان شکل‌دهی افکار جامعه است، افکاری که از مادران با تقوای خود آموختیم و باید مروج فرهنگ دینی باشیم.

 

باقری در پایان گفت: محوری‌ترین برنامه ما در سال 94 توجه به حوزه عفاف و حجاب و ترویج و نهادینه کردن آموزه‌های دینی، تقویت بنیه علمی و اخلاق‌مداری است و دانشجویانی که در این حوزه سرآمد باشند، از آنها به‌صورت ویژه تجلیل می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها