معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: عربستان با توجه به ظلم‌هایی که انجام می‌دهد از خشم خدا در امان نخواهد بود و این ظلم، دامن‌گیر آنها خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۰۹۹۴۱
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

 

 



 

 

خبرگزاری بسیج مازندران، علیرضا یونسی‌رستمی در حاشیه افتتاح نمایشگاه نماز حسینیه ثارالله شهرستان قائمشهراظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در سطح استان مازندران کار بسیار ارزشمندی است که باید تداوم داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه از ویژگی‌های مهم این نمایشگاه می‌توان به استفاده از احادیث در تابلوهای زیبا اشاره کرد، گفت: هنرمندان در خلق آثار و مضامین تابلوها از بار معنوی بالایی استفاده کرده‌اند که قابل تقدیر است و هر بیننده‌ای را به تامل و تفکر وامی‌دارد‌.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود، با محکوم کردن حملات اخیر عربستان سعودی به کشور یمن خاطرنشان کرد: در این راستا مقام معظم رهبری با بیان فرمایشات رسای خود، حجت را به پایان رساندند.

 

وی با بیان اینکه اگر عربستان سعودی دلش برای مردم یمن می‌سوخت، هرگز حمله وحشیانه‌ای به این کشور انجام نمی‌داد، افزود: مدیران ارشد عربستان که خانه خدا در آن واقع است باید از ظلم جلوگیری کنند؛ نه اینکه به مردم بی‌گناه یک کشور مسلمان ظلم وارد سازند.

 

یونسی‌رستمی متذکر شد؛ عربستان باید با اسرائیل ظالم که ضربه‌های بسیاری به اسلام وارد آورده مبارزه کند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: عربستان با توجه به ظلم‌هایی که انجام می‌دهد از خشم خدا در امان نخواهد بود و این ظلم دامن‌گیر عربستان خواهد شد.

 

وی درباره هتک حرمت به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده خاطرنشان کرد: اندیشه دین اسلام اجازه نمی‌دهد حتی به مورچه‌ای ظلم شود؛ دو نوجوان که با عشق و علاقه، به خانه خدا مشرف شدند در عربستان موجب ظلم واقع ‌شدند.

 

یونسی‌رستمی در پایان گفت: مسئولان سیاسی و قضایی ایران در حال بررسی مسائل موجود هستند که امیدواریم هرچه زودتر از صیانت فرزندان ایران دفاع شود.

 

در نمایشگاه نماز شهرستان قائم‌شهر، آثار نفیسی از آیات قرآن‌کریم و کلمات نورانی ائمه‌اطهار (ع)، برنامه فرهنگی تابلو خوانی و روایت‌گری همراه با جوایز نفیس، جلسات پرسش و پاسخ، بخش سمعی بصری، مشاوره و پاسخ به شبهات دینی، خانوادگی و تربیتی و ایستگاه نقاشی کودکان است.

 

این نمایشگاه از 22 فروردین تا دوم اردیبهشت، در دو شیفت صبح و عصر دایر است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها