خبرهای داغ:
مسئول قشر بسیج کارگری آذربایجان غربی گفت: برنامه های هفته کارگر باید توام با تکریم جایگاه کارگران در جامعه باشد و نباید در طراحی برنامه ها فراموش شود.
کد خبر: ۸۵۰۹۹۴۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
سرهنگ پاسدار محمد نظری در نشست هم فکری و هم اندیشی هفته کارگر و بسیج کارگری افزود: کارگران در دین مبین اسلام دارای جایگاه رفیعی هستند و باید این جایگاه در جامعه برای آنان حفظ شود.

وی با اشاره به برنامه های هفته کارگر قشر بسیج کارگری در آذربایجان غربی گفت: تجلیل و قدردانی از خانواده های شهدا و ایثارگران از مهمترین برنامه های بزرگداشت هفته کار و کارگر در قشر بسیج کارگری است که روز 9 اردیبهشت ماه در ارومیه برگزار می شود.

وی اظهار کرد: کلیه برنامه های تدارک دیده شده از سوی قشر بسیج کارگری آذربایجان غربی برای هفته کارگر فرهنگی بوده و با هم اندیشی بین سازمان بسیج کارگری کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طراحی شده و اجرا می شود.

نظری ادامه داد: شناسایی خانواده شهدای قشر کارگری آذربایجان غربی، برگزاری همایش بزرگ روز کارگر در استان، عیادت از کارگران بستری در بیمارستانها، نامگذاری خیابانی به نام کار آفرینان نمونه در استان، برگزاری نمایشگاهی از تولیدات بومی بخش صنعت استان و کارخانه ها در ارومیه، افتتاح پایگاه بسیج در برخی کارخانه های استان و برگزاری نهضت روشنگری برای خانواده های کارگران و خود آنان در سطح استان از جمله برنامه های شاخصی است که در طول هفته کارگر اجرا می شود.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت: سعی شده تا در برگزاری برنامه های هفته کار و کارگر در استان تکریم جایگاه کارگران بیشتر مد نظر باشد.

رضا نقی زاده اظهار کرد: حضور در نماز جمعه، برگزاری محافل انس با قرآن، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری شب شعر، دیدار با مسئولین استانی و پیشکسوتان عرصه کارگری، دیدار با خانواده های کارگران نمونه و زنان کارگر سرپرست خانوار و دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگر کارگری از جمله برنامه های مهم این هفته است که در استان توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود.

این نشست با حضور نمایندگان تشکل های کارگری آذربایجان غربی و روسای کارخانه های استان در ارومیه برگزار شد و حاضران پیشنهادات و انتقادات خود را درباره برنامه های تدارک دیده شده و نحوه اجرای آنها ارائه کردند.

برنامه های هفته کارگر در استان از دوم اردیبهشت ماه امسال تا 11 اردیبهشت برگزار می شود روز 11 اردیبهشت روز جهانی کارگر است.

ارسال نظرات