خبرهای داغ:
مشاور نظامی مقام معظم رهبری گفت: نظام اسلامی در برابر توطئه چینی ها غرب که همواره علیه نظام صورت می گیرد،لحظه ای عقب نشینی نکرده است.
کد خبر: ۸۵۰۹۸۹۸
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امیر ناصر آراسته در شانزدهمین سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی،قلبی مومن و مغزی متفکر داشت که در عملیات های مختلف نقش تاثیرگذاری داشت.

وی افزود: این شهید والامقام اجرای اوامر امام‌ خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب را بر خود فرض می‌دانست و مطیع فرامین رهبری بود.

مشاور نظامی مقام معظم رهبری تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی همواره با قرآن و نماز انس داشت و هیچ گاه نماز شبش قطع نمی شد و تماما تسلیم امر خدا بود.

امیر آراسته گفت: صیاد شخصیتی مانوس با قرآن، عامل به رساله عملیه، متخلق به اخلاق اسلامی و عامل فرامین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود.

وی دقت در جزئیات و آموزش دادن به نفرات تحت فرماندهی خود با تواضع و فروتنی را از دیگر خصوصیت این شهید عنوان کرد و افزود: وی صمیمانه با زیردستان خود گفت و گو می کرد و این امر موجب شد تا وی در نزد مردم و همرزمان خود نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

مشاور نظامی مقام معظم رهبری تصریح کرد: در تاریخ ۵ هزار ساله بشر ۱۴ هزار جنگ اتفاق افتاده است که تلفات انسانی آن ۴ میلیارد بوده یعنی هر چهار ماه یک جنگ صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تلفات جنگ در قرن بیستم ۲۵۰ میلیون نفر است، افزود: بنده در مطالعاتی که بر روی ۵۰۰ جنگ انجام داده‌ام به جرأت می گویم تنها جنگ‌هایی که پیامبران و اوصیا در صدر اسلام انجام داده‌اند الهی بوده و برای خدا انجام شده است.

مشاور نظامی مقام معظم رهبری تصریح کرد: هر چه به قرن بیستم نزدیک شده ایم آمار جنگ ها افزایش یافته و امروز هم این جنگ ها در حال افزایش است.

امیر آراسته گفت: از هنگامی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید قرار بود بر اساس منابعی که در اختیار است یازده جنگ علیه نظام اسلامی تدارک دیده شود که با ایستادگی و مقاومت ملت ایران این جنگ ها خنثی شده است.

ارسال نظرات