مدیرتولید کارخانه پاریزان صنعت سمنان گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه مستلزم حمایت آحاد مردم از تولید ملی است.
کد خبر: ۸۵۰۹۸۸۴
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱
امیدیان مدیر تولیدو از بسیجیان پایگاه شهید جدیدی کارخانه پاریزان صنعت سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: در هر پست و مقامی که باشیم با استفاده از روش صحیح، انجام کار درست، انتخاب روش تولید مناسب و تولید محصول یا تولیدات با کیفیت عملا به تولیداتی دست خواهیم یافت که از لحاظ قیمت و کیفیت می توانند با محصولات مشابه خارجی رقابت کنند.

وی افزود: اگر مصرف کننده شاهد قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول باشد؛ قطعا از تولیدات داخلی استفاده خواهد کرد و این امر می تواند یکی از راهکارهای حمایت همه جانبه از تولید ملی باشد.

مدیرتولید کارخانه پاریزان صنعت سمنان با تأکید بر اینکه نقش تولیدکننده و مصرف کننده هر کدام در جایگاه خود پرداخته شود، بیان کرد: رسانه ملی و یا محلی می توانند در جهت تبیین نقش حمایتی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از تولیدات ملی و رشد و شکوفایی آن، نقش بسزایی داشته باشند.

امیدیان گفت: اگر تولیدکننده اعم از کارگر، مهندس یا مدیر که تأثیر مستقیم در بهبود کیفیت و کمیت، ارائه محصولات با قیمت پایین و مطمئن با طول عمر مناسب دارند از سویی و از سویی دیگر مصرف کنندگان با استفاده از تولیدات داخلی باعث اشتغال و کارآفرینی در کشور شوند که نمونه بارز آن در تبلیغات سیمای جمهوری اسلامی ایران یکی از تولیدکنندگان محصولات ایرانی جایزه قرعه کشی محصولات خود را یک محصول دیگری از کارخانجات تولیدی قرار داده است.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی جامعه که کشورهای قدرتمند در صدد استفاده از ابزارهای متعددی برای اعمال فشار به کشورهای در حال رشد و توسعه به خصوص کشورهایی با رویکرد انقلاب اسلامی هستند؛ رجوع به اقتصاد مقاومتی امری کاملا ضروری و اجتناب‏ناپذیر است؛ بر این اساس با حل کردن مشکلات بخش‏های تولیدی چرخه صنعت به حرکت در آمده و اقتصاد پویا می‏شود.

مدیرتولید کارخانه پاریزان صنعت سمنان گفت: کارگران و به ویژه کارگران بسیجی با استفاده از کار درست و به روش درست که در اصل همین راندمان است یا انجام این کار و آموزش به سایر کارگران و نهادینه کردن آن و بسط در همه سطوح سازمانی می‏توانند نقش موثری در بهره وری داشته باشند.

امیدیان با اشاره به نقش مهم شهدای کارگر در دفاع مقدس و بیان اینکه شاخص ترین شهید جامعه کارگری شهید برونسی است، اظهار داشت: در زمان دفاع مقدس یک جبهه خط مقدم و جبهه دوم حمایت از تولید ملی بود؛ در این برهه از زمان جبهه فعلی برای کارگران اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی و بسط و گسترش فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی در جامعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها