خبرهای داغ:
شاه امیریان
امام‌جمعه لامرد گفت: پایان عمر آل سعود فرا رسیده است و شاهد نابودی آن‌ها توسط یمنی‌ها خواهیم بود.
کد خبر: ۸۵۰۹۸۶۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی شهیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر که در مصلی بزرگ الغدیر مسجد جامع لامرد برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و زن اظهار داشت: زنان باید افتخار کنند که حضرت فاطمه زهرا (س) بانوی بزرگ آنان است و کسانی که اسما مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) نامشان است باید به‌خوبی از نام خود مراقبت کنند.

خطیب جمعه لامرد افزود: گاهی وضعیت حجاب در بازار به‌گونه‌ای است که شرممان می‌شود، افتخار منطقه لامرد به دیانت آن بوده و نباید چنین وضعیتی وجود داشته باشد و مرد و زن باید اخلاق اسلامی را رعایت کنند.

وی بابیان اینکه یکی از افتخارات انقلاب اسلامی این است که حضرت امام خمینی (ره) در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) تولد شده است گفت: این مناسبت‌ها باید جدی گرفته شود و در زندگی ما نقش داشته باشد.

هاشمی شهیدی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی باور نمی‌کردند مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه در بحران‌های مختلف انقلاب اسلامی را به‌ خوبی مدیریت کنند.

امام‌جمعه لامرد بیان داشت: مردم تمام مسائل مختلف را، دقیق پیگیری می‌کنند و تنها ارتباط با رهبری می‌تواند ما را حفظ کند و سالم نگه دارد.

وی خاطرنشان کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید انقلاب اسلامی برای لامرد کاری نکرده است و نباید با اندک مشکل کوچکی که پیش می‌آید بر روی تمام خدماتی که انجام‌ شده، چشم‌پوشی کنیم.

خطیب جمعه لامرد همچنین گفت: فردی که مسئول می‌شود فرزند مردم است و نباید با چشم دیگری به آن نگاه شود و باید با یکدیگر همدل و هم‌زبان باشیم و به مسئولان کمک کنیم و کشور زمانی ساخته می‌شود که دولت و ملت یکی باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی لامرد اضافه کرد: امروز در شرایط خاصی زندگی می‌کنیم و آخر عمر آل سعود است و شاهد نابودی آن توسط یمنی‌ها خواهیم بود.

هاشمی شهیدی تصریح کرد: خاصیت استکبار زورگویی است و در تمام موارد همیشه موفق بوده‌ایم و آن‌ها مجبورند در مسئله هسته‌ای کنار بیایند و آمریکا مشکلش موجودیت ماست که چرا چنین قدرت بزرگی در برابر آن‌ها وجود دارد.

امام‌جمعه لامرد در ادامه سخنان خود یک‌بار دیگر به صدای بلند ارکسترها در مراسم جشن عروسی در لامرد انتقاد کرد و متذکر شد: امر به‌ معروف به تمام مردم باز می‌گردد و نباید تا آخرین ساعات پایانی شب شهروندان آزار و اذیت شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها