از سازمان سیا تا رسانه دولتی

گزارش «ایسنا» از بزرگداشتی با حضور یکی از عاملان «سیا»!
کد خبر: ۸۵۰۹۸۳۶
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴

خبرگزاری بسیج – سرویس اخبار ویژه

 ایسنا به مناسبت بزرگداشت «بیوک احمری»(گرافیست و نقاش) گزارشی با تیتر «مردی که آغداشلو خواست مثل او باشد»  روی خروجی خود قرار داد.

خبرگزاری دانشجویان ایران سپس به انتشار اظهارات آیدین آغداشلو در خصوص احمری پرداخت .

گفتنی است آیدین آغداشلو شوهر سابق شهره آغداشلو (هنرپیشه ی دوران پهلوی و فیلم های ضد انقلاب) از نقاشان عصر پهلوی است . وی در فاصله‌ی سالهای 1352 تا 1357 از جمله عوامل و کارکنان انجمن فرهنگی ایران و آمریکا بوده است. انجمن فرهنگی ایران و آمریکا به پیشنهاد حسین علاء (نخست وزیر رژیم منحوس پهلوی) و توسط اداره کل فرهنگی سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (cia) در تهران راه‌اندازی شد. سازمان مرکزی این تشکیلات ماسونی در واشینگتن دی سی بوده و ریاست آن را در سالهای 1352 تا 1357 یکی از جاسوسان شناخته شده‌ی سیا در تهران به نام کاترین کوب بر عهده داشته است. کاترین کوب در ماجرای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران به جرم جاسوسی توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام به اسارت گرفته شد.

او که از عوامل فساد و تباهی در تلویزیون پهلوی با سمت تهیه کنندگی و کارگردانی نیز بوده است. در مصاحبه‌ای که سال گذشته با روزنامه‌ی قانون داشت ، گفته بود :« اوج آن چیزی که می‌خواستم پیش از انقلاب برایم مقدور شد!»


اشاره به این نکته ضروری است که خبرگزاری ایسنا یکی از کولونی های اصلی ضدانقلابیون و نیروهای وفادار به کودتای آمریکایی - اسراییلی 88 است که به حول و قوه الهی با پول دولت و به نام «جهاد دانشگاهی» مشغول خدمت به استکبار جهانی است!!!
ارسال نظرات