خبرهای داغ:
بزرگترین جشن تاریخ رزن با عنوان جشن میلاد کوثر با تجمع 2500 نفری خواهران بسیجی شهرستان رزن در سالن شهید مفتح رزن برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۹۸۳۳
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، فرمانده سپاه ناحیه رزن در جشن میلاد کوثر که به همت حوزه خواهران سه بخش شهرستان رزن برگزار شد، اظهار داشت: آشنایی بیشتر با زندگانی حضرت زهرا(س) و معنویت افزایی از اهداف این مراسم است.

برات‌زاده با اشاره به وجود 620 حلقه صالحین در شهرستان رزن گفت: بر اساس فرمایشات امام خامنه‌ای(مدظله العالی) امر به معروف و تذکر لسانی جزء مهمترین ماموریت‌های بسیج است.

امام جمعه شهرستان رزن نیز در ادامه حضرت زهرا(س) را اسوه زنان عالم و نمونه کامل بشریت دانست و گفت: با توجه به خصوصیات حضرت زهرا(س) ایشان والاترین اسوه برای تمام دختران و زنان عالم است.

حجت‌الاسلام طاهری تصریح کرد: یکی از برنامه‌های سازمان تبلیغات شهرستان رزن مسئله سیسمونی‌ها است که باید با بصیرت شما بسیجیان این رسم که به اشتباه در بین مردم رواج پیدا کرده جمع شود.

وی ادامه داد: به علت بالا بودن هزینه‌های سیسمونی بسیاری از خانواده‌های کم بضاعت قادر به فرزندآوری نیستند که این خود خطر بزرگی برای جامعه است.

در این مراسم از فاطمه موسوی مادر سه شهید بخاطر تربیت فرزندان فاطمی تجلیل و تندیس ایثار و فداکاری به وی اعطا شد.

بعد از اجرای برنامه‌های متنوع در پایان نیز مسابقه‌ای برای دختران و مادرانی که نام زیبای فاطمه و زهرا را داشتند برگزار و به برندگان جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات