خبرهای داغ:
تجربه ثابت کرده است،فیلم ، سریال،خبر می تواند در هدایت یک انسان نقش بسزایی داشته باشد وهدایت یک انسان در نزد خداوند از ارزش بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۸۵۰۹۷۱۳
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین به همراه جمعی ازمعاونان و مدیران با آیت الله اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کردند.

دراین دیدارآیت الله اسلامی برنامه های صدا و سیما را موفق ارزیابی کرد و گفت: باید سعی کنیم در همه امور رضایت و خشنودی خداوند را در نظر بگیریم.

امام جمعه تاکستان با تاکید بر اینکه برنامه های صدا و سیما هدایت کننده افکار عمومی است افزود: تجربه ثابت کرده است،فیلم ، سریال،خبر می تواند در هدایت یک انسان نقش بسزایی داشته باشد وهدایت یک انسان در نزد خداوند از ارزش بالایی  برخوردار است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به اینکه خداوند برای همه بندگان خود خیر و برکت خواسته است تاکید کرد: شما که امروز در کسوتی برای خدمت به مردم انتخاب شده اید از خیر و ِیژه خداوند برخوردار هستید و باید سعی کنید از این فرصت بدست آمده برای رضای خداوند استفاده نمایید.

مدیر کل صدا و سیما مرکز قزوین هم در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در این مرکز گفت: در بازنگری های انجام شده برنامه های صدا و سیما از نظر تولید و محتوا، اولویت‌های این مرکز برای سال جاری مشخص شده است.

ابوالفضل معصومی فر عمق بخشی به برنامه های ملی مذهبی ، تولید برنامه ها از تمامی مناطق استان ، تولید  برنامه  مسابقه تلفنی ، طنز اجتماعی ، برنامه های گفتگو محور  و مرور تاریخ قزوین را از اولویت‌های سال جدید صدا و سیما در حوزه برنامه سازی اعلام کرد.

مدیر کل صدا و سیما پرداختن به موضوعات اجتماعی و فرهنگی را از دیگر اولویت های صدا و سیما خواند.

معصومی فردر بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به نامگذاری سال گفت: در این راستا برنامه ای برای حلقه وصل بین مردم و مسولین هم تدارک دیده شده است و در این رابطه  میزگرد تهیه شده است که مردم پاسخ سوالات خود را از دستگاه های اجرای میگیرند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین در ادامه به تنگنا های مالی صدا و سیما برای تحقق 60 درصد از هزینه های خود از طریق جذب درامد های اختصاصی سازمان برای سال جدید اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در بودجه سال جاری و بر اساس  تبصره  27 دستگاه های اجرای مکلف شده اند به منظور فرهنگ سازی وآگهی بخشی یک درصد از در آمد های بودجه جاری خود را به صدا و سیما اختصاص دهند.

 

 

 

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها