نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: تا زمانی که همه خطوط قرمز نظام تبدیل به بندهای قرارداد هسته‌ای نشود، تبریک گفتن‌ها دست تیم مذاکره‌کننده ما را خالی می‌کند.
کد خبر: ۸۵۰۹۶۴۰
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ، درباره بی‌معنی بودن تبریک گفتن‌ها بابت صدور بیانیه لوزان از نگاه مقام معظم رهبری که در سخنرانی اخیرشان مطرح کردند، گفت: تا به حال توافقی صورت نگرفته که بخواهیم بابت آن تبریک بگوییم و یا به عکس مذاکره‌کنندگان را توبیخ کنیم.

وی با تأکید مجدد بر اینکه تبریک گفتن در این مقطع زمانی به‌خاطر تداوم مذاکرات و یا بیانیه لوزان به هیچ عنوان موضوعیت ندارد، اظهار داشت: تا زمانی که همه خطوط قرمز نظام در موضوع فناوری هسته‌ای تبدیل به بندهای قرارداد نشود، تبریک گفتن‌ها دست تیم مذاکره‌کننده ما را خالی کرده و موجب فشار طرف مقابل می‌شود.

قادری با توصیه به افراد، شخصیت‌ها و جناح‌ها به خارج کردن فضای موضع‌گیری در قبال بیانیه لوزان از حالت احساسی و به جای آن متذکر شدن ایرادات و اشکالات، گفت: ما باید اکنون از جهت فکری و حقوقی به تیم مذاکره‌کننده کمک کنیم و نگذاریم فضای احساسی سبب پنهان ماندن نقائص تفاهم لوزان شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هرگونه شکست یا موفقیت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای یک موفقیت یا شکست ملی خواهد بود، گفت:‌ به هر مقدار که فضا آمیخته با احساسات شود احتمال موفقیت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کاهش خواهد یافت.

ارسال نظرات