امام جمعه رضوانشهر گفت: زنان مسلمان در ایران و جهان اسلام باید حضرت فاطمه (س) را به عنوان یک الگو در زندگی خود بکار ببرند.
کد خبر: ۸۵۰۹۵۷۰
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از رضوانشهر، همزمان با سالروز ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) جشن بزرگ میلاد کوثر با حضور زنان و مادران شهرستان، خانواده های شهدا و همچنین مسئولین شهرستان در سالن ورزشی 9 دی سپاه رضوانشهر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حبیبی امام جمعه شهرستان رضوانشهر ضمن تبریک این ولادت خجسته اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) دارای مقام والای انسانی بوده است تا جایی که خشنودی یا ناراحتی ایشان خشنودی یا ناراحتی خداوند بوده است.

وی حضرت فاطمه (س) را تنها الگوی زنان عالم اسلام و بشریت دانست و گفت: زنان مسلمان در ایران و جهان اسلام باید حضرت فاطمه (س) را به عنوان یک الگو در زندگی خود بکار ببرند.

امام جمعه رضوانهشر در بخش دیگر سخنان خود به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص انرژی هسته ای اشاره کرد و افزود: باید به رهنمودهای ایشان که یکی از فرزندان حضرت فاطمه زهرا(س) می باشد توجه نمود و ایشان را باید به عنوان چراغ راه زندگی خود قرار دهیم.

به گزارش بسیج؛ همزمان با این جشن بزرگ جشن میلاد کوثر در بخش پره سر نیز برگزار شد و در این دو مراسم برنامه هایی از جمله اجرای گروه سرود، مولودی خوانی و اجرای مسابقه برگزار شد.این مراسمات به همت حوزه های مقاومت بسیج کوثر خو اهران رضوانشهر و پره سر برگزار شد.

ارسال نظرات