فرمانده سپاه شهرستان بوشهر:

بسیج به عنوان شجره طیبه صالحین نظام بوده و تولد یافته انقلاب اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر از کسب مقام اول پایگاه اطلاع‌رسانی پایگاه مقاومت بسیج عاشقان ولایت عالی‌شهر بوشهر در جشنواره سایت‌های عملکردی سپاه در کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۹۵۵۱
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ عبدالرضا دشتی، اظهار کرد: بسیج به عنوان شجره طیبه صالحین نظام که تولد یافته انقلاب اسلامی است و امروز مظلومان جهان از میوه‌های این درخت در سراسر دنیا برای دفاع از خود بهره‌گیری می‌کنند.

دشتی با اشاره به اینکه اخلاص، بصیرت و ولایتمداری از خصوصیات برجسته بسیجیان است، بیان کرد: به دلیل همین خصوصیات برجسته است که افراد جامعه ما و حتی بسیاری از آزادی‌خواهان جهان دوست دارند به اسم بسیجی از آنها نام برده شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر افزود: بسیج و بسیجیان آنقدر فعالیت دارند و دامنه فعالیت آنها در عرصه‌های مختلف چنان است که رسانه‌ها در برخی از موارد توان پوشش کامل آنها را ندارند.

وی با اشاره به فعالیت برجسته روابط عمومی و سایت عملکردی ناحیه مقاومت بوشهر در عرصه فضای مجازی، تصریح کرد: سایت پایگاه مقاومت بسیج عاشقان ولایت عالی شهر بوشهر در جشنواره سایت‌های عملکردی سپاه در کشور  مقام اول کسب کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر با بیان اینکه این جشنواره در بین سپاه‌های استانی، نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور برگزار می شود، عنوان کرد: گرافیک، تنوع برنامه‌های جانبی سایت، اخبار، محتوا و گزارشات تصویری ازجمله امتیازاتی بود که در این جشنواره برای سایت‌های عملکردی مورد بررسی قرار می‌گرفت.

ارسال نظرات