فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر گفت: اساس کار بسیج و بسیجیان در عرصه‌های مختلف و در پایگاه‌های مقاومت بسیج حلقه‌های معرفتی «صالحین»، است.
کد خبر: ۸۵۰۹۵۵۰
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ عبدالرضا دشتی صبح امروز در حاشیه برگزاری گردهمایی با مسئولان تعلیم و تربیت حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همانطور که بسیج همیشه و در همه زمان‌ها نشان داده که در عرصه‌های مختلف پیشتاز است با توجه به شعار سال در تحقق این شعار هم پیشگام خواهد بود. 

دشتی به عملکرد بسیجیان در عرصه‌های مختلف در سال گذشته پرداخت و بیان کرد: بسیجیان سال گذشته در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی، اردوهای جهادی، عمرانی، بازسازی و بهسازی مدارس و عرصه‌های مختلف حرکت‌های خوبی از خود برجای گذاشته‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر با تأکید بر اینکه تمام برنامه‌های بسیج باید توسط حلقه‌های صالحین انجام شود، گفت: محور برنامه‌های سپاه حلقه‌های صالحین است.

دشتی با بیان اینکه اگر هر پایگاه مقاومت یک حلقه صالحین قوی داشته باشد آن حلقه خود به خود به 10 حلقه تبدیل می‌شود، تصریح کرد: اساس کار بسیج و بسیجیان در عرصه‌های مختلف در پایگاه‌های مقاومت حلقه‌های معرفتی صالحین است.

وی با تأکید بر اینکه اداره حلقه‌های صالحین و سرگروه‌های صالحین بسیار مهم است، یادآور شد: مسئولان تعلیم و تربیت حوزه‌های مقاومت باید در انسجام و نظم حلقه‌های صالحین کوشا بوده و از هیچ تلاشی در رسیدن به این مهم دریغ نکنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه مهمترین برنامه اعتقادی در سطح پایگاه‌های مقاومت حلقه‌های صالحین است، خاطرنشان کرد: بسیج ظرفیت بسیار بالایی دارد یعنی هر جا بسیج باشد مردم با جان و دل از برنامه‌ها استقبال می‌کنند.

دشتی با اشاره به نامگذاری شهید شاخص سال سازمان بسیج به نام «نادر مهدوی»، عنوان کرد: حلقه‌های صالحین به طور ویژه به  شهید شاخص سال سازمان بسیج شهید «نادر مهدوی» بپردازند.

وی با بیان اینکه ما در حق شهدای بوشهر کوتاهی کرده‌ایم و آنگونه که می‌بایست آنها را به جامعه بشناسانیم، نتوانسته‌ایم، ادامه داد: با توجه به نامگذاری شهید شاخص سال برای شناساندن این شهید به جامعه بوشهر و در کشور از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به این مطلب که شهدا همه شاخص هستند و شهدایی همچون شهید ماهینی فرمانده جنگ‌های نامنظم بوده و شهید عاشوری نیز بی‌نظیر بود، گفت: در حالی که باید شهدای بوشهر پیش از این در سطح کشور شاخص می‌شدند.

ارسال نظرات