جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر:

سیره حضرت فاطمه (س) بنیان‌های خانواده را محکم می‌کند

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر گفت: سیره حضرت فاطمه کلید گمشده‌ای است که اگر زنان، جوانان و همه جامعه ما این کلید را پیدا کنند ما را برای رساندن آنها به تحکیم و بنیان‌های خانواده کمک می‌کند.
کد خبر: ۸۵۰۹۵۴۹
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ غلامرضا شهابی صبح امروز در همایش تجلیل از مادران و همسران شهدای شهر چغادک، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) ‌الگویی کامل و بی‌بدیل و بی‌نظیر برای زنان، مردان و جامعه بشریت است.

وی با تاکید بر اینکه زنان رکن و شالوده اصلی خانواده و اجتماع بوده و در تربیت نسل‌های آینده نقش مهمی را بر‌عهده دارند، افزود: ‌زنان باید سجایای اخلاقی این بانوی بزرگوار را الگوی خود قرار داده و به فرزندان و نسل جوان خود ‌نیز منتقل کنند‌.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه شخصیت این بانوی بزرگ الگویی برای تمام زنان است، تصریح کرد: لحظه لحظه زندگی اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی حضرت فاطمه (س) آموزنده است و می‌توان از این زندگی الگو گرفت.

شهابی خاطرنشان کرد: سیره حضرت فاطمه کلیدی گمشده‌ای است که اگر زنان، جوانان و همه جامعه ما این کلید را پیدا کنند ما را برای رساندن آنها به تحکیم و بنیان‌های خانواده کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌هایی که جوانان به اجرا درمی‌آورند ارزش‌های دینی ما را زنده نگه داشته و پایبندی آن را در بین مردم محکم‌تر می‌کند، عنوان داشت: دشمنی دشمنان را نه تنها در عرصه فرهنگی بلکه در همه عرصه‌ها باید مورد نظر و توجه باشد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر ‌با بیان اینکه دشمنان در حالی که ما با او صحبت می‌کنیم اما از پشت می‌خواهند به ما ضربه بزنند، یادآور شد: دشمن از همه حربه‌ها برای ضربه زدن به اسلام و ایران استفاده خواهد کرد و یکی از آنها هجمه فرهنگی علیه بانوان ماست.

شهابی با تاکید بر اینکه استقبال مردم از برنامه‌ها و مراسمات فرهنگی و مذهبی بی‌نظیر است، گفت: حضور گسترده مردم در مراسماتی همچون فصل شیدایی، بازسازس غدیر و یادواره شهدا نشان از دینداری و پایبندی انها به ارزشهای الهی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار