خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه خانواده پاسدار باید خانواده‌ای فاطمی و علوی باشد، گفت: پاسداران و خانواده آنان باید از نظر اخلاق، رفتار، دیانت، تقوا و... در جامعه الگو باشند.
کد خبر: ۸۵۰۹۵۴۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مصطفی رستمی در جشن میلاد کوثر که با حضور کارکنان سپاه ناحیه ملایر و خانواده ایشان برگزار شد با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: زهرای مرضیه(س) در نزد خداوند مقامات ویژه و مختصی داشتند.

وی با بیان اینکه یکی از مقامات ایشان سیده نساء العالمین است، افزود: حضرت مریم سیده زمان خود بود ولی حضرت زهرا(س) سیده زنان عالم دنیا و عالم آخرت هستند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان داشت: حضرت فاطمه(س) شخصی بودند که با حضرت جبرییل مراوده داشتند و حضرت جبرییل پیغام‌های آینده را به ایشان میداد و ایشان به مقامی می‌رسد که بعد از پیامبر با جبرییل ارتباط دارد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مقامات حضرت دفاع از ولایت است و این مقام یکی از خصوصی‌ترین مقامات ایشان است اولین زنی که به دفاع از ولایت و امامات پرداختند.

رستمی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) باعلم بر اینکه می‌دانست چه اتفاقی برایش می‌افتد از ولایت دفاع کردند، تصریح کرد: امروز و در این دوره نیز وظیفه پاسداران و خانواده‌هایشان دفاع از ولایت و نظام است.

وی با تقدیر از خانواده‌های پاسداران خطاب به آنان گفت: پاسداران سبز پوشان ولایت هستند و به خاطر ولایت و دفاع از دین و مکتب آمده‌اند و این امر با همراهی شما میسر می‌شود که پابه پای آنان ایستاده‌اید.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه وظیفه پاسداران دفاع از مرزها و ارزش‌ها است، اظهار داشت: شهدا نیز خانواده داشتند اما برای دفاع از ولایت و نظام رفتند و خود را جاودنه کردند.

وی با اشاره به مسئولیت سنگین همسران پاسداران ادامه داد: وظیفه تربیت فرزندان به دلیل مأموریت‌ها و ... به دوش همسران پاسداران بوده و این وظیفه سختی است.

رستمی با بیان اینکه پاسداران و خانواده آنان باید از نظر اخلاق، رفتار، دیانت، تقوا و... در جامعه الگو باشند، افزود: اگر غیر از این باشد این امر به سپاه آسیب می‌زند.

وی تصریح کرد: امروز دفاع از انقلاب چهره به چهره شده و خانواده پاسداران باید بتوانند از نظام دفاع کنند و شبهات را برطرف کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: آگاه باشید دامی که دشمن برای ما وخانوادهای پاسداران پهن کرده برای دیگران پهن نکرده است زیرا اگر از این طریق به هدف خود برسد جامعه زودتر به آلودگی می‌رسد.

وی با بیان اینکه خانواده پاسدار باید خانواده‌ای فاطمی و علوی باشد، بیان داشت: مقام معظم رهبری در زنجان و در جمع پاسداران تذکر دادند که مواظب خود وخانوادهایتان باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات