خبرهای داغ:
امام‌جمعه نهاوند:

کشورهای غربی با محوریت آمریکا و اسرائیل به دنبال تضعیف ملت و نظام اسلامی هستند

امام جمعه نهاوند گفت: هنوز هیچ توافقی انجام‌نشده کشورهای غربی با محوریت آمریکا و اسرائیل به دنبال تضعیف ملت و نظام اسلامی هستند که مسئولان ما و رهبری نیز تأکید دارند که باید در صورت توافق نهایی تمامی تحریم‌ها به‌صورت یکجا و کامل برداشته شوند تا ایران نیز به تعهدات بعدی خود عمل کند.
کد خبر: ۸۵۰۹۵۴۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثینیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب در سخنان تاریخی دیروز خود در جمع مداحان کشور فرمودند هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است که ما خوشحالی کنیم بلکه باید تا صبر کنیم و ببینیم آیا مذاکره‌کنندگان غربی به قول‌های خود عمل می‌کنند.

وی گفت: هنوز هیچ توافقی انجام‌نشده کشورهای غربی با محوریت آمریکا و اسرائیل به دنبال تضعیف ملت و نظام اسلامی هستند که مسئولان ما و رهبری نیز تأکید دارند که باید در صورت توافق نهایی تمامی تحریم‌ها به‌صورت یکجا و کامل برداشته شوند تا ایران نیز به تعهدات بعدی خود عمل کند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: امروز آمریکا و اسرائیل خائن رویکرد خود در مورد کشورهای اسلامی منطقه را تغییر داده‌اند به‌طوری‌که با وادار کردن کشورهایی مانند عربستان سعودی در تجاوز به کشورهای همسایه به دنبال ایجاد اختلاف در بین مسلمانان هستند و خود با نقشه‌های شوم سناریونویسی می‌کنند.

مغیثی اظهار داشت: امروز دیگر برای تمامی مردم منطقه مثل روز روشن‌شده است که عامل تمامی بدبختی‌های کشورهای اسلامی زیر سر آمریکا و اسرائیل است که عربستان و پادشاهان جاه‌طلب آن عامل اجرای نقشه‌های آنها در منطقه هستند که امیدواریم روزی مردم عربستان به خود بیایند وطومار آنها را در هم بپیچند.

وی بیان کرد: باخیانت های بعضی از کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس و با کمک مالی و تسلیحاتی عربستان، آمریکا و اسرائیل 4 سال است که مردم مظلوم سوریه روی خوش ندیده‌اند و سال گذشته باخیانت بعضی از دولت‌مردان عراقی داعش چند استان از عراق را اشغال کرد.

مغیثی گفت: وقتی در جبهه مقاومت سوریه و عراق نیروهای مردمی با کمک ارتش این کشورها تروریست‌های داعشی و النصره را وادار به عقب‌نشینی و شکست کردند با نقشه طراحی‌شده آمریکایی، اسرائیلی با محوریت عربستان ائتلاف برای ضربه به داعش به وجود آمد که هدف اصلی آن کمک به این تروریست هابود تا از شکست نجات پیدا کنند.

امام‌جمعه نهاوند تصریح کرد: اگر مسئولان و مردم همدل و همراه شوند آرامش خاصی جامعه را فرامی‌گیرد و دیگر هیچ دشمنی نمی‌تواند برای ملت بزرگ ما توطئه کند زیرا در یکدلی و هم‌زبانی و اتحاد تمامی کارها به‌خوبی پیش می‌رود.

وی گفت: مردم هر وقت احساس کرده‌اند که مسئولان و مدیران دلسوزانه کارکرده‌اند آنها نیز با پشتیبانی تمام درصحنه حضورداشته‌اند و هر وقتی‌که لغزشی را از طرف آنها دیده‌اند برای دفاع از آرمان‌ها و حقوق خود به‌طور جد و پشت سر رهبر خود و جلوتر از خواص در میدان بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات