دبیر ستاد جشن میلاد کوثر و هفته زن در ناحیه بسیج سپاه انصارالحسین (ع)گناوه در نشست خبری گفت: برنامه های ویژه و متنوعی در طول این هفته مبارک در نظر گرفته شده است که در سطح شهرستان بر گزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۰۹۵۳۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ طاهره حسینی افزود: برنامه های امسال این ستاد پربار، شاد و متنوع برمبنای ارزش های اسلامی در سطح شهر و روستا برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) از بانوان بزرگوار صدر اسلام و از ویژگی و شاخص های بارز و برجسته ای برخوردار بوده و یک الگوی به تمام معنا برای جامعه بشمار می آید.

مسوول بسیج خواهران ام الائمه ناحیه بسیج سپاه انصارالحسین (ع) گناوه ادامه داد: حضرت علی (ع) در وصف ویژگی مسایل شخصی صدیقه اطهر(س) می فرماید که ایشان هیچگاه نسبت به من خشمناک نشد و هر گاه نگاهم می کرد غم و اندوهایم برطرف می شد.

وی گفت: بمنظور گرامیداشت هرچه باشکوهتر هفته زن بخصوص سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) نشست های متعدد با مسوول و کمیته های ستاد برگزار شده است.

حسینی افزود: برنامه های هفته زن علاوه بر پایگاه های مقاومت بسیج بانوان گناوه و ریگ در چندین نقطه نیز بصورت عمومی برگزار می شود.

وی برنامه ویژه امسال را برگزاری جشن میلاد کوثر که مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) ،حضرت امام خمینی (ره) و روز زن است عنوان کرد و گفت: این برنامه در جوار یادمان شهدای گمنام این شهر باشکوه اجرا خواهد شد و از مردم انتظار داریم حضوری پرشور داشته باشند.

دبیر ستاد جشن میلاد کوثر در ناحیه بسیج سپاه انصارالحسین (ع)گناوه گفت: برپایی نشست های سیاسی و اجتماعی با موضوع نقش زنان در جهاد اقتصادی، نمایشگاه عفاف وحجاب ، مسابقه های فرهنگی باموضوع فدکیه، مسابقات ورزشی، تقدیر از فرماندهان و دیگر رده های حلقه صالحین، توزیع پوستر شهیده سال طیبه واعظی دهنوی از دیگر برنامه هایی است که در هفته زن برای بانوان پیش بینی شده است.

مسوول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه بسیج سپاه انصارالحسین (ع) گناوه هم گفت: این واحد با هماهنگی فرماندهی به مناسبت های مختلف در طول سال برنامه های مختلفی برگزار می کند.

حسین محمدپور افزود: سپاه این شهرستان بمنظور گرامیداشت هفته زن کمیته های مختلفی تشکیل داده که روابط عمومی یکی از آنان است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها