مسئول حوزه نمايندگي سپاه جم گفت: حضرت امام خميني (ره) با علم و دور انديشي خاص خود به دنبال تشكيل نيروي عظيم، تكليف گرا، كارآمد براي مقابله با تهديد استكبار جهاني بود كه فرمان تشكيل بسيج را صادر كرد.
کد خبر: ۸۵۰۹۵۳۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرگزاري بسيج از بوشهر؛ حجت الاسلام قدرت الله پورغلامي در مراسم توديع و معارفه فرمانده پايگاه نبي اكرم شهر خاص كه شب گذشته برگزار شد، توان بالاي مديريتي و مرجعيت، قدرت نفوذ كلام در بين مردم، ديد عرفاني و الهي را از ويژگي هاي اعلا حضرت امام خميني (ره) دانست.

پورغلامي تصريح كرد: همانطور كه پيش بيني شده بود بسيج توانست در چالش هاي پيش رو چه در حوزه تهديدات خارجي و چه آسيب هاي داخلي همواره به عنوان بازوي قدرتمند انقلاب ايفاي نقش كند .

وي  با اشاره به فرمايش حضرت امام خميني(ره) مبني بر اينكه به آمريكا اعتماد نكنيد و هر چه فرياد داريد بر سر آمريكا بكشيد گفت: رشد كشور حاصل نمي شود جزء اينكه تفكر بسيجي بر كل كشور حاكم شود كه تا امروز اينگونه بوده است و بايد اين تفكر تقويت شود.

وي افزود: توان بسيج در اجراي اوامر فرماندهي معظم كل قوا به گونه اي است كه دشمن نمي تواند فارغ از پرداختن نقش بسيج براي خود معادله اي را فرض كند چرا كه اين نيروي توانمند معادلات دشمن  در منطقه را بر هم مي زند و با تمام توان در كنار نظام ايستاده است.

در ادامه فرمانده سپاه جم با برجسته خواندن نقش بسيج در كشور گفت:  امروز  بسيج از آمادگي كامل براي مقابله با توطئه هاي دشمنان برخوردار است و با شجاعت و ولايت مداري در صحنه حضور دارد.

سروان عبدالرضا ريزي با اشاره به ماموريت هاي جديد بسيج در آينده و تشريح آن، از برادر عبدالله صادقي فرمانده پايگاه مقاومت بسيج قاسم بن الحسن (ع) روستاي آبگرمك تقدير و طي حكمي برادر حسين مصلحي پور را به فرماندهي اين پايگاه منصوب كرد.

ارسال نظرات