فرمانده سپاه جم:

بسيج نيرويی بي ادعا و بدون چشم داشت در عرصه دفاع از كشور است

فرمانده سپاه جم گفت: بسيج مجموعه عظیم بر آمده از انسان‌های مخلص و ایثارگر است و هر زمان و مکانی که احساس تکلیف کرده وارد شده و با انجام وظیفه توانسته رسالت خود را عملی نماید.
کد خبر: ۸۵۰۹۵۳۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاري بسيج از بوشهر؛ سروان پاسدار عبدالرضا ريزي درمراسم توديع و معارفه فرمانده حوزه علي ابن ابيطالب (ع) شهر جم كه عصر ديروز برگزار شد گفت: در واقع بسیج به عنوان یک نهاد اجتماعی و فرهنگی است که در راس ساختار هرم نرم قدرت در نظام جمهوری اسلامی مورد توجه قرارگرفته است.

ريزي با بيان اينكه اوج عشق را فقط در بسيج می توان مشاهده نمود گفت: وظيفه بسيج توسعه اسلام ناب  و ايجاد يك جامعه مومن و با تقوا بوده و این امرباعث شده ،تا كشورهاي اسلامي كه امروز در راس جنبش مقاومت قرار گرفته اند الگويشان بسيج و بسيجيان باشد.

سروان ریزی با بيان اينكه بايد در همين ابتداي سال هدف از اجراي برنامه ها را مشخص  كنيم كه خروجي قابل لمسي را به دنبال داشته باشد گفت: بايد فرصت ها را خوب شناخت و از آنها استفاده كرد.

وي در پايان از زحمات برادر علي شفيعي قدر داني و  برادر سيد حسين هاشمي را بعنوان سرپرست حوزه علي ابن ابيطالب (ع) شهر جم معرفي كرد.

ارسال نظرات