فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه

شهید مهدوی و یارانش با حماسه خود، حیثیت آمریکا را در خلیج‌فارس غرق کردند

سردار رزمجو در آیین نکوداشت شهید شاخص سازمان بسیج در سال 94 (شهید نادر مهدوی) اظهار داشت: شهید مهدوی و همرزمانش در نبرد مستقیم با آمریکا نزدیک‌ترین راه را برای رسیدن به خدا انتخاب کردند.
کد خبر: ۸۵۰۹۵۲۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ سردار علی رزمجو فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: یکی از حوادث بسیار مهمی که در خلیج فارس اتفاق افتاد نبرد رزمندگان اسلام به صورت مستقیم با آمریکایی‌ها بود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: شهید مهدوی و همرزمانش در خلیج فارس نمایشگاهی خلق کردند که افق تازه‌ ای در نبردهای دریایی در برابر استکبار جهانی به نمایش گذاشتند که تا ابد جاودانه خواهد ماند.

رزمجو گفت: باید مدال افتخار را به گردن خود بیاویزیم که دیروز شهید مهدوی‌ها و امروز فرزندان این دیار سینه را در مقابل دشمن سپر کرده‌اند تا خلیج فارس امن باشد.

وی اضافه کرد: شهید مهدوی و یارانش با حماسه خود، حیثیت آمریکا را در خلیج‌فارس غرق کردند.

شهید نادر مهدوی در سال 42 در شهرستان دشتی روستای بحیری به دنیا آمد، در دوران دفاع مقدس حضوری چشمگیر در جبهه‌ها داشت.

وی در عصر روز 16 مهرماه سال 66 همراه با تنی چند از همرزمانش، جهت انجام گشت زنی و حفاظت از آبهای نیلگون خلیج فارس، با استفاده از دو فروند قایق تندروی توپدار و یک فروند ناوچه به سمت جزیره فارسی حرکت می‌کنند که مورد تهاجم آمریکایی قرار می‌گیرند و در یک نبرد نابرابر توسط آمریکایی‌ها اسیر و پس از شکنجه فراوان به شهادت می‌رسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار