به مناسبت میلاد حضرت زهرای مرضیه (س)و هفته زن و روز مادر، روابط عمومي حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب کبری (س) بیانیه ای را به شرح زير صادر نمود .
کد خبر: ۸۵۰۹۵۲۳
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸

                                          باسمه تعالی

انا اعطیناک الکوثر

و اینک فاطمه (س) متولد میگردد ، تا سر تا سر گیتی مسرور و خوشحال گردند و نه تنها گیتی بلکه عالم ملکوت نیز مسرور شود . زمین و زمان به شهر مکه در روز جمعه 20 جمادی الثانی سال پنجم هجری نور باران شد .

 فاطمه (س) ثمره ماندگار رسول الله (ص) و از باقیات و الصالحات  است . در طول تاریخ سرگذشت دردناک زنان و سعی و تلاش زورگویان و ظالمان زمان در جهت لگد مال نمودن شخصیت انسانی زن و هم چنین جاهلیت ریشه دوانده در تار و پود جامعه که مانعی می شد تا زن نتواند در بطن بحران های موجود رشد کند و به تعالی و تکامل برسد و تا  زمان که موجودی قدسی متولد میشود وبر تمامی افکار منحط خط بطلان میکشد . حضور همه جانبه حضرت زهرا (س) در جامعه نشان داد که یک زن با آگاهی و اتخاذ شیوه های مدبرانه می تواند سرنوشت خود و جامعه خود را تغیر دهد و به لقاء الله برساند .

تقارن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با ولادت فرزند برومندش حضرت امام خمینی (ره) نامگذاری این روز مبارک به نام روز زن و مقام شامخ مادر بهترین و شایسته ترین تکریم در حمایت کنونی از زنان و مایه مباهانت ایشان است . و بار مسئولیت بانوان را سنگین تر مینماید .

و امروز رسالت جهانی زن مسلمان ایرانی دارای رهبردهایی است . بر اساس ضرورت های عقلی و منطقی حاکم بر جامعه اسلامی تا بتواند مدافع بنیان خانواده ، حافظ دین در جامعه ، حامی مظلومان و ستمدیده گان باشد . و اینک در سالی که با تدبیر حکیمانه ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری(مدظله العالي) ( سال دولت و ملت همدلی و همزبانی ) مزین شده است خواسته های خود را از مسئولین محترم اینگونه بیان میکنیم .

1 ما زنان غیرتمند شهرستان جم حجاب را به عنوان هویت و نشانه ملی و دینی خود میدانیم و مجدانه از دولت ، نیروی انتظامی و قوه قضاییه به عنوان قوای اجرایی و تاثیر گذار کشور خواستاریم تا در امر عفاف و حجاب متناسب با شئون اسلامی یکدل و همزبان با مردم نظارت داشته باشند .

2 ما زنان این استان قهرمان خیز خود را وارث و مدیون صدها هزار شهید میدانیم و همچون پدران و مادرانمان همانند گذشته اجازه نخواهیم داد دشمنان قسم خورده ی غرب اهداف شوم خود را در این مملکت اجرایی نمایند. و نظام مقدس اسلامی را به هرج و مرج بکشانند.

3 ما زنان فهیم شهرستان جم دفاع از حریم ولایت را که به تاسی از اولین مدافع ولایت الگو گرفته ایم تا پای جان گوش به فرمان منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) خواهیم بود

4- ما زنان شهرستان جم انرژی هسته ای را حق مسلم خود میدانیم و در سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی از مسئولین سیاسی خواستاریم که در این زمینه از هیچ حقی فروگذار نکنند و آن تصمیمی که در خور و شان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است اعمال کنند . و به دشمنان قسم خورد این نظام بفهمانند که بااین تحریم ها نمیتوانند ملت ایران را قانع کنند و برای خود جای پایی باز کنند .

5 از صدا و سیما و وسایل رسانه های جمعی تقاضا داریم پیش از آنکه ابزار سرگرمی باشد یک وسیله آموزشی و سازنده باشد . عفاف و حجاب را به عنوان مسئله اصلی در سال همدلی و همزبانی مورد توجه قرار دهد و عزممان را جزم کنیم و نگذاریم زنان و دخترانمان دستخوش تمسخر و آلودگی و سیاست بازیهای عده ای غرب زده قرار گیرند.

6 ما زنان شهرستان جم هم صدا و همدل با زنان مظلوم فلسطین و غزه و لبنان و یمن تجاوز اسرائیل و نوکر دست نشانده اش آل سعود به مردم مظلوم و بی دفاع را محکوم میکنیم و از سازمان ملل و دیگر دولت ها میخواهیم که این گونه اقدامات را محکوم کرده و جواب دندان شکنی به آنها داده شود    

 

 

روابط عمومي و تبليغات

حوزه مقاومت بسيج حضرت زينب كبري (س) شهرستان جم

ارسال نظرات