نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت:ائمه جمعه علاوه بر آنکه پیمانی قلبی با خداوند بسته‌اند، همانند چشمان بیدار، جامعه را رصد می‌کنند و برخی موارد را متذکر می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۰۹۵۱۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  آیت‌الله سیدمحمد‌مهدی حسینی‌همدانی در دیدار با ائمه جمعه استان و استاندار البرز ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: امسال سالی است که با نام صدیقه طاهره شده و فصلی که شروع‌ آن به نام صدیقه طاهره مزین شده و پایانش نیز با این نام مبارک باشد سرشار از برکات فراوان است.

وی افزود: بعد از رأی دادن مردم به رئیس‌جمهور و اخذ حکم تنفیذ از مقام معظم رهبری یکی از ارکان حکومت بعنوان شاخه‌های ولایت قرار می‌گیرد و مردم  موظف‌اند از رئیس‌جمهور حمایت و دفاع کنند چرا که این دفاع از نظام و ولایت اسلامی است.

امام‌جمعه کرج با اشاره به مولفه مورد توجه از سوی ائمه جمعه تصریح کرد: ایجاد وحدت، حفظ نظام، ارتباط وثیق با ارکان دولت و نظام اداری و اجرایی کشور که دولت بصورت کلان آن را انجام می‌دهد جزو وظایف ذاتی بشمار می‌رود.

نماینده ولی‌فقیه در البرز با بیان اینکه ائمه‌جمعه جایگاهی ارشادی در جامعه دارند، ادامه داد: ائمه جمعه علاوه بر آنکه پیمانی قلبی با خداوند بسته‌اند، همانند چشمان بیدار، جامعه را رصد می‌کنند و برخی موارد را متذکر می‌شوند.

امام جمعه کرج در محور دیگری از سخنان خود برخی از مهمترین اولویت‌های استان را در سال جدید مورد اشاره قرار داد و خواستار برنامه‌ریزی در راستای اجرایی‌شدن آن شد.

ضرورت پیوست فرهنگی و زیست محیطی در طرح‌ها، جذب بودجه ملی در سرفصل فرهنگ، ایجاد اشتغال پایدار در استان و رسیدگی به وضعیت مسکن از محوری‌ترین موضوعات مورد تأکید امام‌جمعه کرج بود.

ارسال نظرات