مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان رزن از برگزاری 100 عنوان برنامه بمناسبت ولادت حضرت زهرا (س) درسطح شهرستان رزن خبر داد و گفت: جشن 2500 نفری میلاد حضرت زهرا (س) در رزن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۹۴۳۸
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷

محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن با تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه‌(س) اظهار داشت: برنامه‌هایی که برای هفته زن و میلاد حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود باید روحیه فاطمی و اعتقادی بانوان جامعه اسلامی را تقویت کرده و دختران و بانوان جامعه بتوانند بهترین بهره را از این برنامه‌ها ببرند.

وی افزود : امسال سعی شده با کمترین هزینه بهترین و بيشترین بهره‌‌برداری را از برنامه ها داشته باشیم بنابراین به همین مناسبت 100 عنوان برنامه در شهرستان رزن درنظر گرفته شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان رزن بیان داشت: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به دیدار با ائمه جماعات شهرستان، دیدارمتربیان حلقه های صالحین با مادران شهید، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، ویزیت رایگان با همکاری خانه بهداشت در سه بخش رزن، قروه درجزین و دمق اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این برنامه ها بتوانیم گام موثری در راستای تبیین شخصیت حضرت زهرا و مقام والای مادر و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی برداریم.

محمدی تصریح کرد: مهمترین و کلیدی ترین برنامه ها نیز برگزاری جشن کوثر در سالن 2 هزار و 500 نفری شهید مفتح شهرستان رزن است که از تمام خواهران بسیجی شهرستان رزن دعوت شده تا دراین برنامه شرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات