خبرهای داغ:
فرماندار ویژه ملایر:

صدور بیانیه هسته‌ای سوئیس یکی از مهمترین افتخارات دولت تدبیر و امید در عرصه دیپلماسی است

فرماندار ویژه ملایر صدور بیانیه هسته ای سوئیس را یکی از مهمترین افتخارات دولت تدبیر و امید در عرصه دیپلماسی دانست و گفت: این شعار رییس جمهوری بود که هدایت های رهبری چراغ راه ما برای مذاکرات هسته ای است و تیم مذاکره کننده و دولت با این اعتقاد کار خود را پیش گرفت و یک گام پر از موفقیت را در مذاکرات هسته ای برداشت.
کد خبر: ۸۵۰۹۴۲۸
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مصطفی آزادبخت در اولین جلسه از شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به اینکه سال گذشته سالی پرچالش برای مردم و کشور بود، اظهار کرد: ملت ایران با هدایت‌های رهبری و اعتقاد راسخ به ولایت و انقلاب توانست مشکلات را با موفقیت پشت سر بگذارد.

وی با بیان اینکه دولت نیز با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها توانست کشور را مدیریت کند، بیان کرد: دولت تدبیر و امید در عمل نشان داد که در تبعیت از مقام معظم رهبری صادق است و با دوری از حاشیه ها، سالی پر چالش اما همراه با موفقیت و پیشرفت را پشت سر گذاشت.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه شعار امسال رهبری نیز با تجربه سال‌های گذشته و نگاه همه‌جانبه به مسائل، یک شعار کاربردی است، گفت: شعار همدلی و همزبانی می‌تواند ضمن مشخص کردن وظیفه مردم و مسئولان در قبال یکدیگر موجب تقویت وحدت و همدلی بیشتر مسئولان با مردم شود.

وی با تاکید به مسئولان تصریح کرد: باید برای تحقق این شعار و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران تا رسیدن به موفقیت تلاش کنیم.

آزادبخت با اشاره به موفقیت‌های ایران، به ظرفیت بالای تیم هسته‌ای در مذاکرات اشاره کرد و گفت: فرزندان نظام همچون رزمندگان دفاع مقدس از حقوق هسته‌ای ایران دفاع کردند.

وی صدور بیانیه هسته ای سوئیس را یکی از مهمترین افتخارات دولت تدبیر و امید در عرصه دیپلماسی دانست و اظهار کرد: این شعار رییس جمهوری بود که هدایت های رهبری چراغ راه ما برای مذاکرات هسته ای است و تیم مذاکره کننده و دولت با این اعتقاد کار خود را پیش گرفت و یک گام پر از موفقیت را در مذاکرات هسته ای برداشت.

فرماندار ویژه ملایر افزود: پشتیبانی و هدایت‌های مقام معظم رهبری نقطه راهبردی و انگیزه تیم هسته‌ای ایران در مذاکرات بود.

وی با بیان اینکه در گام نخست مذاکرات به موفقیت دست پیدا کرده‌‌ایم، عنوان کرد: امیدواریم در گام‌های بعدی نیز بتوانیم با دفاع از حقوق هسته‌ای به اهداف و برنامه‌های به حق ملت ایران دست پیدا کنیم.

آزادبخت با اشاره به برنامه‌های مسئولان استان در سال جدید عنوان کرد: با توجه به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت در سال جدید به استان، باید از این فرصت برای تحقق برنامهها و رفع مشکلات استان از جمله بیکاری استفاده کنیم.

وی با اشاره به عملکرد خوب ادارات شهرستان ملایر در سال گذشته بیان کرد: ادارات با همدلی و وحدت تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم انجام دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات