خبرهای داغ:
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نهاوند خبر داد

شرکت 2 هزار دانش‌آموز نهاوندی در مسابقه طرح معرفت 3

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نهاوند گفت: بیش از 2 هزار نفر از دانش آموزان سال اول متوسطه دوره دوم نهاوند در مسابقه طرح معرفت سه در قالب طرح کشوری مصباح الهدی شرکت کردند.
کد خبر: ۸۵۰۹۴۲۴
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، جمشید ذکایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقه کتبی طرح معرفت سه به منظور آشناسازی دانش آموزان پایه اول دوره متوسطه دوم با زندگانی، غیبت، شرایط ظهور و وظایف شیعیان در دوران غیبت امام زمان(عج) برگزار شده است.

وی افزود: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمن در زمینه ارزشهای اسلامی و به ویژه بحث مهدویت که بیشتر باورهای جوانان را نشانه رفته است این طرح به مدت دو سال است که به صورت کشوری برگزار می شود و دانش آموزان را با شخصیت والای امام زمان(عج) و بحث مهدویت آشنا می سازد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نهاوند با بیان اینکه برگزیدگان این مسابقه یک مرحله ای برای زیارت حضرت معصومه (س) به شهر مقدس قم اعزام می شوند افزود: نفرات برگزیده این آزمون به تعداد 32 نفر دختر و 35 نفر پسر برای زیارت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران به شهر مقدس قم اعزام می شوند تا از برنامه های فرهنگی ویژه این برنامه بهره مند شوند .

قابل ذکر است که طرح معرفت شناسی یک طرح کشوری و وزارتی است که به منظور آشناسازی دانش آموزان سال اول متوسطه دوم با زندگی امام زمان(عج) و بحث مهدویت برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار