نخستین مرحله ازجشن میلاد کوثر حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور پر شور خواهران بسیجی شهرستان نیشابور صبح امروز درمهدیه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۹۳۸۲
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،  مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور در این مراسم به سیره تربیتی حضرت فاطمه زهرا(س)اشاره کرد و عنوان داشت: سیره تربیتی حضرت فاطمه زهرا(س) درخانواده را می توان به سیره و سبک رفتاری آن حضرت نسبت به پدر، همسر و فرزندان تقسیم بندی کرد به عنوان نمونه سیره رفتار آن حضرت نسبت به پدر را می توان تواضع و ادب نسبت به پیامبر (ص)همراز وهمسنگر وی نام برد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا شرعی ادامه داد: سیره رفتار حضرت فاطمه(س) نسبت به همسر، مایه آرامش امیر المومنین(ع)، ساده زیستی و زهد خانوادگی ،عدم تقاضای خارج از توان همسر ،یاری همسر درحفظ حریم خانواده، ساده زیستی ، عشق و علاقه نسبت به همسر حتی در لحظه سکرات مرگ بود.

وی اظهار داشت:  سیره رفتار آن حضرت نسبت به فرزندان، اجرای سنت های اسلامی ،محبت و نقش آن حضرت در تربیت کودکان،توجه به نیازها و پرورش شخصیت کودک ، پرورش روحیه عبادت و تقوا، رعایت عدالت دربخورد با فرزندان بود.

وی سبک زندگی آن حضرت در ارتباط با مردم را پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی،محبت و عطوفت فاطمه (س) به مردم و یاران و شیعیان، ایثار و انفاق خانوادگی و همسایه مداری عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها