خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نقده در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور نقده:

دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم در دانشگاه ها از ارزش ها دفاع کنند

فرمانده سپاه نقده با حضور در جمع دانشجویان زائر سرزمین های نور دانشگاه پیام نور نقده، با تبریک سال نو به دانشجویانی که سال جدید را در محل جبهه های حق علیه باطل آغاز کردند گفت: سفر شما دانشجویان متفاوت تر از سایر سفرهایی بود که مردم انتخاب کرده بودند.
کد خبر: ۸۵۰۹۳۴۴
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، فرمانده سپاه نقده با تأکید بر اینکه شما از طرف شهداء برای این سفر معنوی دعوت شده بودید گفت: شما میهمان کسانی بودید که از تمام هستی خود گذشتند تا ملت در آرامش و امنیت باشند.

سرهنگ پاسدار امیر اکبری افزود: شهداء نیز مانند شما در دانشگاه ها بودند و در جبهه ها درس فروتنی، شجاعت، معنویت، انسانیت، همدلی و همزبانی را آموختند.

وی با تصریح اینکه جنگ هنوز ادامه دارد گفت: درست است که جنگ هشت ساله تمام شده است اما جنگ تمام نشده بلکه یک جنگ تمام عیار "نرم" آغاز شده است که دانشجویان بعنوان افسران این جبهه باید به رسالت خود در دفاع از ارزش ها در دانشگاه ها عمل کنند.

در ابتدای این نشست روحانی رئیس دانشگاه پیام نور نقده با تقدیر از همکاری های بسیج با دانشگاه، بسیج دانشجویی را به عنوان بازوی اصلی دانشگاه در فعالیت های فرهنگی کشور عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار