فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) سپاه بوکان؛
فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) سپاه بوکان گفت:شایسته است در هفته زن بیشتر به فاطمه شناسی پرداخته شود .
کد خبر: ۸۵۰۹۳۴۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸




فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) سپاه بوکان طی مصاحبه ای با خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی گفت: هفته زن بهانه‌ای است که از زنان به‌عنوان پایه‌های اصلی استحکام خانواده قدردانی شده و یادی از مادران پرتلاش و زحمت‌کش میهن عزیزمان داشته باشیم که با الگو قرار دادن حضرت فاطمه (س)، نقش مادری و همسری را به بهترین شکل ایفا نموده‌اند.

خواهر پاسدار صغری ملک پور با تاکید بر اینکه با تمام ارادتی که به مقام حضرت فاطمه داریم همچنان این بانوی مکرمه مظلوم و ناشناخته مانده است ،تصریح کرد : شایسته است در هفته زن بیشتر به فاطمه شناسی پرداخته شود .

وی با اشاره به فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن گفت: خواهران بسیجی با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا (س) در دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) و آرمان های انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون ایستاده و هر آنی آماده جانفشانی در راه اسلام وانقلاب هستند.

فرمانده حوزه بسیج خواهران سپاه بوکان درباره مقام این بانوی بزرگ افزود: دخت پیامبر(ص) مادری مهربان، فرزندی دلسوز، همسری باوقار، فداکار و بانویی ولایتمدار بوده، اگر تمام زنان ایشان را الگوی خود قرار دهند زندگی سراسر پراز خیر و برکت خواهد شد.

خواهر پاسدار ملک پور ضمن تشريح ويژه برنامه هاي روز زن گفت:برگزاري جشن میلاد کوثر در شهرستان و سطح کلیه پایگاههای تابعه، برگزاري نمایشگاه کتاب در سالن اجتماعات حوزه ،دیدار از زنان نمونه و سرپرست خانوار، دیدار با امام جمعه شهرستان،برگزاری مسابقات ورزشی طناب کشی و پیاده روی ، عطر افشانی مزار شهدا و برگزاري مسابقات فرهنگي زندگی به سبک فاطمی در سایت طنین یاس از مهمترين برنامه هاي است كه بابرنامه ريزي صورت گرفته در هفته جاري برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات