خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان داشت: محتوای علمی اجلاسیه نماز را در شهر دارالمومنین قزوین افزایش دهیم چنانچه نتوانیم بیشتر به محتوای علمی این اجلاسیه بیفزاییم نمی توانیم به اهداف مورد نظر خود در رابطه با نماز کمک نماییم.
کد خبر: ۸۵۰۹۳۴۰
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

جلسه مجمع نمایند گان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، روزبه استانداردر دفتر امام جمعه برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، در این دیدار حجت الاسلام عابدینی ضمن تبریک ولادت باسعادت فاطمه زهر (س) اشاره وگفت: امروز بانوان ما باید از این شخصیت برجسته در زندگی خود الگوبگیرند.

حجت الاسلام عابدینی به برگزاری باشکوه اجلاسیه نماز در استان در سال جاری بیان داشت: حالا که قرار است که این اجلاسیه نماز که با حضور شخصیتهای برجسته فرهنگی و حوزوی در این شهر دارالمومنین برگزار شود باید تلاش نماییم که محتوای علمی این  اجلاسیه را ارتقاء دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین تصریح کرد: باید دبیرخانه ای به همین منظور تشکیل شده و یک فراخوان برای طلاب، صاحبان قلم و فرهیختگان در رابطه با موضوعات نماز در این شهر مطرح شده تا بتوانیم به رشد و شکوفایی و رشد و توسعه این استان اضافه نماییم.

امام جمعه قزوین ادامه داد: چنانچه نتوانیم بیشتر به محتوای علمی این اجلاسیه بیفزاییم نمی توانیم به اهداف مورد نظر خود در رابطه با نماز کمک نماییم.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین به رسیدگی جدی به مشکلات مردم شهر اسفرورین در حادثه نوروز اظهارداشت: مسئولین  و مدیران دستگاهای اجرایی باید بتوانند وعده هایی که در قبال مشکلات مردم این شهر می دهند بتوانند اجرایی نمایند.

سپس استاندار قزوین نیز به گزارشی ازبرگزاری این اجلاسیه در استان اشاره و گفت: با همدلی و انسجام که در این استان بین مدیران دستگاهای اجرایی استان شکل گرفته امیدواریم بتوانیم این اجلاسیه نماز را به بهترین وجه ممکن در این شهر برگزار نماییم.

استاندار تصریح کرد: آنچه که برای این استان مهم است این است که اجلاسیه نماز در سطح ملی بوده وهمه  فرهیختگان  و اندیشمندان استان باید بتوانند در رابطه با موضوعات نماز مطالبی بنویسند.

سپس دکتر داوود محمدی ، رجب رحمانی ، عباسپور و حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در رابطه با رسیدگی به مشکلات مردم شهر اسفرورین تاکید جدی داشتند.

 

 

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها