خبرهای داغ:
اعضای شورای فرماندهی سپاه ناحیه قزوین با نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۰۹۳۳۷
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، در این دیدار حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی با تاکید برفرهنگ اقامه نماز در مساجد استان گفت: امروز در مساجد استان باید بیش از همه بر فرهنگ نماز تاکید داشت و مسئولین به خصوص شما عزیزان در نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این باره تاثیر گزار باشید.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین تصریح کرد: تلاش داشته باشید تا این فرهنگ اقامه نماز های جماعت در مساجد بیشتر از روزهای دیگر باشد.

وی ادامه داد: امروز باید قران این کتاب آسمانی را اهمیت فراوان داده وآنچه که بیش از همه مورد تاکید قرار دارد برگزاری جلسات تفسیر قران در استان است که باید امروز این جلسات نه تنها در شهر قزوین بلکه در سایر شهرهای استان با شکوه خاصی برگزار شود.

امام جمعه قزوین به اقتدار نیروهای مسلح در کشور به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: امروز به برکت خون شهدای گرانقدر ایران اسلامی وهمچنین داشتن رهبری عالیقدر نظام جمهوری اسلامی وداشتن نیروهای با قدرت در کشوروسپاه پاسداران انقلاب اسلامی این کشور در برابر هر گونه تهدیدی آماده بوده وخواهد بود.

در ابتدای این دیدار عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(علیه السلام)قزوین ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) به فعالیتهای این ناحیه در استان بیان داشت: خوشبختانه فرمانده‌هان ناحیه سپاه قزوین در طول ایام سال برنامه های فرهنگی در مناسبتها وهمچنین ولادتها دارد.

کاظمی ادامه داد: برگزاری جلسات تفسیر قران وهمچنین ترویج بیشتر فرهنگ نماز در استان نیز از دیگر برنامه های سال جاری این ناحیه در استان می باشد.

 

1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها