خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصار الحسین همدان مطرح کرد
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: پرداختن به اعتقادات فاطمی در حوزه فرهنگ و خانواده و تقویت اعتماد متقابل دولت و مردم در پیروی از ولایت و تقویت توان نظام از حیث مختلف لازمه تحقق شعار سال است.
کد خبر: ۸۵۰۹۲۹۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فاطمه ستاری نوید با بیان اینکه پرداختن به اعتقادات فاطمی در حوزه فرهنگ و خانواده لازمه تحقق شعار سال است، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» باید درعمل تحقق پیدا کند یعنی ملت عزیز ایران اسلامی با شجاعت، بصیرت و دانایی در کنار دولت با اهداف و آرمان های نظام و حرکت به سوی سعادتمندی قدم بر دارند.

وی بیان کرد: در این راستا و با توجه به موقعیت کنونی جمهوری اسلامی در دنیا، وحدت به عنوان یک راه حل مشکل‌گشا برای مقابله با توطئه های دشمنان با مقدسات اسلامی به شمار می رود تا به جهانیان ثابت شود در حوزه های فرهنگی سیاسی و دینی این شعار راه گشاست و مردم و مسئولین با همراهی و همدلی توفیق نصرت الهی را خواهند داشت.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصار الحسین(ع) همدان در ادامه به نقش زنان و به ویژه فرهیختگان در تحقق شعار سال اشاره کرد و افزود: پرداختن به اعتقادات فاطمی در حوزه خانواده، تقویت اعتماد متقابل دولت و مردم در پیروی از ولایت و تقویت توان نظام از حیث مختلف، ایجاد فضای سالمبا رفتارهای حمایتیو آماده‌سازی فرزندان برای رسیدن به سعادتو بالندگی نظام از جمله برنامه‌های تحقق شعار سال است.

وی خاطرنشان کرد: توجه بیشتر به مقوله فرهنگ، اقتصاد و اصلاح الگوی مصرف، مشارکت در تصمیم گیری های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با توجه به شرایط کنونی، توجه به شاخصه های دینی از قبیل نماز، زکات، امر به معرف و نهی ازمنکر، افزایش اعتماد مردم به نظام نیز از دیگر برنامه‌های تحقق شعار امسال است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات