مسئول تربیت‌بدنی سپاه استان زنجان خبر داد
مسئول تربیت‌بدنی سپاه استان زنجان از برگزاری 136 عنوان برنامه ورزشی در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۹۲۶۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
علی بیگدلی اظهار داشت: سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برای سال جاری برنامه‌های متنوعی را در حوزه ورزش در نظر دارد.

وی تصریح کرد: سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در تقویم ورزشی خود برنامه‌های متنوعی را در قالب 136 عنوان برنامه تدوین کرده است.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه استان زنجان با اشاره به برنامه‌های ابلاغ شده در حوزه ورزشی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برای سال 94 افزود: کلاس دفاع شخصی در دو گروه برای 40 نفر و اعزام 12 الی 16 مورد ورزشکار به مسابقات استانی از جمله برنامه‌های سال 94 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان است.

بیگدلی از برگزاری مسابقات نواحی در زنجان خبر داد و گفت: این مسابقات در حدود 35 مورد در نواحی استان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری برنامه‌هایی با عنوان پیاده‌روی خانوادگی در سال 94 خبر داد و تصریح کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌ای تحت عنوان پیاده‌روی خانوادگی در سطح استان برگزار خواهد شد.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه استان زنجان افزود: به مناسبت هفته بسیج درسال 94 نیز مراسم کوهپیمایی با حضور 6 هزار نفر برگزار می‌شود و در همین راستا کوهپیمایی یک هزار و 500 نفر از پیشکسوتان نیز در تقویم ورزشی سپاه استان زنجان گنجانده شده است.

بیگدلی با تاکید بر برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی در سال جاری ادامه داد: سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در نظر دارد برنامه‌هایی را در قالب برپایی جشنواره فرهنگی ورزشی، حمایت و پشتیبانی از پایگاه‌های استعدادیابی و برگزاری مراسمی تحت عنوان دوچرخه‌سواری عمومی به مناسبت آزادسازی خرمشهر در سال 94 اجرایی کند.

وی یکی از مهمترین برنامه‌های سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان را صعود به ماسوله برشمرد و گفت: این برنامه با حضور بالغ بر صد نفر از ورزشکاران و کارکنان سپاه استان در سوم خردادماه سال جاری به مناسبت فتح خرمشهر برگزار خواهد شد.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه استان زنجان در پایان با اشاره‌ به نحوه عملکرد ورزشی تربیت‌بدنی سپاه استان زنجان در سال خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته کوهپیمایی عمومی با حضور بیش از 62 هزار نفر، اعزام 16 تیم ورزشی به مسابقات خارج از استان در رشته‌های رزمی، کسب مقام دوم ورزشکاران زنجانی در رشته ووشو در لیگ برتر جوانان کشور و همچنین کسب 20 مدال و چهار کاپ در رقابت‌های ورزشی سال گذشته از جمله دستاورد‌های مسابقات تربیت‌بدنی سپاه استان زنجان بوده است.

ارسال نظرات