خبرهای داغ:
شاه امیریان
سرورفرد اظهار داشت: حلقه های صالحین در واقع به دنبال روشنگری و بصیرت افزایی اعتقادی، عقیدتی و سیاسی در بین مخاطبان که اقشار جامعه می باشند بوده و در این جهت به فرهنگی سازی تعالی بخش دینی می پردازد.
کد خبر: ۸۵۰۹۲۶۴
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مسئول تربیت و آموزش بسیج فرهنگیان فارس اظهار داشت: یکی از برنامه های تربیتی و اثربخشی که سازمان بسیج در تمامی اقشار دنبال نموده و می توان گفت راهبردی ترین برنامه عملی سازمان بسیج محسوب می شود تشکیل و اداره سازی حلقه های شجره طیبه صالحین است.

وی افزود: حلقه های صالحین در واقع به دنبال روشنگری و بصیرت افزایی اعتقادی، عقیدتی و سیاسی در بین مخاطبان که اقشار جامعه می باشند بوده و در این جهت به فرهنگی سازی تعالی بخش دینی می پردازد.

سرورفرد تصریح کرد: حلقه های صالحین از ابتدایی ترین مرحله گروه های تربیتی، حلقه متربیان،حلقه سرگروه ها ، حلقه مربیان، سرمربیان و ... به دنبال انجام تکلیفی است که خداوند بر مصلحان جامعه و در جهت هدایت عامه مردم گذاشته است و سازمان بسیج به این برنامه از جنبه مسئولیتی که حق تعالی به عهده او قرار داده نگریسته و دنبال می نماید در این جا یادآور می گردد که این سازمان تاکنون موفق به تشکیل بیش از1400 حلقه متربیان ، 110 حلقه سرگروه ها و چهار حلقه مربیان در جامعه هدف خود شده و برابر جدول اجرایی موفق به تشکیل حلقه های صالحین در تمامی سطوح خود شده است.

در سالی که گذشت این سازمان آموزش های بدو ورود،تبدیل عضویت ،سرگروه ها،مربیان در تمامی کانون های تابعه شده و از این جهت سال پرباری را پشت سر گذاشته است.

سرور فرد بیان داشت: برای نخستین بار در مجموعه سازمان بسیج این سازمان اقدام به گفتگوی ویژه هفتگی سرمربی صالحین بسیج فرهنگیان استان با اعضا حلقه (مربیان، سرگروه ها، متربیان) از طریق سایت رسمی سازمان نموده و با اطلاع رسانی که از سوی بسیج فرهنگیان استان انجام می شود تمامی فرهنگیان که به نحوی با حقه های صالحین در ارتباط می باشند می توانند مطالب تولید شده را بر روی سایت سازمان رویت نموده و استفاده نمایند. که امید است در سال 94 این برنامه با قوت افزون تر و غنای فرهنگی و اعتقادی بیشتر دنبال شده و عملی گردد.

مسئول تربیت و آموزش بسیج فرهنگیان فارس ابراز کرد: در سال 93 این سازمان با توجه به عملکرد مطلوبی که در تولید محتوای فرهنگی در جهت شعار سال(جهاد فرهنگی) داشته است با نظر و پیشنهاد استاد صالحین قشر حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی نماینده مقام معظم رهبری در سپاه، در یک نوبت تبیین آسیب شناسی فرهنگی در آموزش و پرورش درحلقه سرمربیان و در مشهد مقدس به مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس سپرده شده که این افتخار دیگری برای استان فارس و شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) است که امید است بتوانیم در سال 94 به این روند ادامه دهیم.

وی با بیان دیگر اقدامات این سازمان در موضوع صالحین در سال گذشته گفت: از دیگر اقدامات این سازمان در سالی که گذشت تجزیه و تحلیل کتاب صالحین تولیدی تعلیم و تربیت سازمان بسیج است که نتایج حاصله را به این سازمان ارسال تا در کیفی سازی حلقه های صالحین اجرایی گردد.

وی اضافه کرد: این سازمان موفق به اجرای دو نوبت جلسه آسیب شناسی حلقه های صالحین در جهت اثر بخشی موثرتر در جامعه هدف شد و در این جلسات از صاحب نظران و نخبگان قشری بهره برد تا بتواند برنامه ریزان را با صحنه های اجرایی صالحین آشنا تر نموده و اهداف ترسیم شده در این برنامه را جامع عمل بپوشاند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با یاری حق تعالی در سال 94 بتوانیم در جهت کیفی سازی حلقه های صالحین نقش موثرتری در صحنه های پرورشی جامعه آموزش و پرورش استان ایفا نموده و در این مسیر گام برداریم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها