مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبر داد
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: امسال یک هزار کارگاه اقتصاد مقاومتی در سطح استان زنجان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۹۲۶۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
فرهاد امندی اظهار داشت: بسیج سازندگی در طول سال برنامه‌های مختلفی در حوزه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی برگزار می‌کند.

وی به عملکرد بسیج سازندگی سپاه استان زنجان در سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: در طول این مدت 756 کارگاه اقتصاد مقاومتی در سطح استان زنجان برگزار شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج( استان زنجان تصریح کرد: برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در راستای تحقق شعار سال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و اجرای منویات مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

*اجرای یک هزار و 179 کارگاه اقتصاد مقاومتی در زنجان

وی از اجرای 423 کارگاه اقتصاد مقاومتی در طول سال گذشته در سطح استان زنجان خبر داد و افزود: در مجموع یک هزار و 179 کارگاه اقتصاد مقاومتی برای علاقه‌مندان برگزار شده است.

امندی از اعطای 10 میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های زودبازده در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: بسیجیان و عموم مردم استقبال خوبی از برنامه‌های زودبازده بسیج سازندگی دارند.

وی به برنامه‌های امسال بسیج سازندگی سپاه استان زنجان اشاره کرد و متذکر شد: برنامه‌ریزی برای برگزاری یک هزار کارگاه اقتصاد مقاومتی در سطح استان زنجان صورت گرفته است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان اضافه کرد: این کارگاه‌ها در حوزه‌های پرورش مرغ بومی، دام سبک و سنگین، گلخانه، پرورش بلدرچین، پرورش بوقلمون، پرورش ماهی، پرورش قارچ، پرورش زعفران، صنایع دستی و...است.

وی با بیان اینکه امسال برنامه‌های مختلفی در حوزه بسته‌بندی صنایع دستی برگزار می‌شود افزود: این برنامه با جدیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته دنبال خواهد شد.

*اجرای 46 پروژه محرومیت‌زدایی در استان زنجان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج( استان زنجان در ادامه به اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی اشاره کرد و اظهار داشت: سال قبل 46 پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان زنجان اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از اعتبارات این پروژه‌ها از طریق خیرین و کمک نهادهای دولتی تامین شده است، افزود: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها یک میلیارد تومان هزینه شده است.

امندی ادامه داد: پروژه‌های محرومیت‌‌زدایی شامل آب‌رسانی، ساخت غسالخانه، ساخت مسجد، ساخت مدرسه، خانه بهداشت و...است.

ارسال نظرات