اعتماد

تجلیل از منکِر معاد!

او از توهین علنی به مقدسات دینی و اهل بیت(ع) ابایی نداشت
کد خبر: ۸۵۰۹۲۴۰
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

خبرگزاری بسیج – سرویس اخبار ویژه

تبلیغ آرا و کتب نویسنده ی نهیلیست در روزنامه ی مجوز دار داخلی!


روزنامه‌ی اعتماد به مناسبت  شصت و سومين سالروز مرگ حاصل از خودکشی صادق هدايت یادداشتی به قلم «مديا كاشيگر» انتشار داد و ضمن ترویج آرا و نظرات این نویسنده‌ی نهیلیست ، وی را جلو تر از زمانه‌ی خویش دانست!

کاشیگر نوشته است:« شصت و سه سال از مرگ صادق هدايت مي‌گذرد و ما همچنان از او سخن مي‌گوييم و اين مساله بيش از هر چيز به خلاقيت و تاثير‌گذاري اين نويسنده بر مي‌گردد. او نويسنده‌اي بود كه از زمان خودش خيلي جلو‌تر بود و در روز‌گاري كه ما ايراني‌ها تازه دنبال كشف ژانر‌هاي جديد ادبي بوديم او ژانرشكني مي‌كند، ساختار شكني مي‌كند و بناي ادبيات و داستان مدرن فارسي را مي‌گذارد. صادق هدايت نويسنده‌اي است كه نه تنها در ايران بلكه در جهان يك سرو گردن از ديگران بالاتر است.»

گفتنی است؛ کسانی که آثار صادق هدایت را خوانده اند خوب می دانند که او از توهین علنی به مقدسات دینی و اهل بیت علیهم السلام ابایی نداشت. هدایت فردی پوچ‌گرا بود که نه تنها اسلام و مذهب خود را با توهین و هتاکی نواخت بلکه ارزشی برای فرهنگ و ملت و کشور خود نیز قائل نبود. وی ضمن روی گردانی از همه‌ی این ارزش ها در پنجمین خودکشی خود رو به سوی مرگ نمود!

ترویج آثار پوچ گرایی چون هدایت درارگان مطبوعاتی مجوزدار حزب کارگزاران  را در حالی شاهدیم که همچنان دستگاه های نظارتی در خوابند!

ارسال نظرات