خبرهای داغ:
دبیر ستاد جشن کوثر ملایر از برگزاری 180 برنامه به مناسبت هفته زن و روز مادر در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۹۲۳۶
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶

معطر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به برگزاری مراسم جشن کوثر وهفته زن همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) در ملایر اظهار داشت: برنامه‌ها از روز 20 فروردین ماه سال جاری در پایگاه‌های و حوزه‌ها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه 180 برنامه طی این هفته در سطح شهرستان ملایر برگزار می‌شود، گفت: برگزاری سه جشن کوثر در جوکار، سامن و ملایر با سخنرانی حجت‌الاسلام حسن فاضلیان و حجت‌الاسلام آزادیخواه، غبارروبی شهدای زن در شمس‌آباد ملایر توسط پایگاه‌های بسیج، حضور گسترده خواهران و برادران بسیجی در نماز جمعه و برپایی ایستگاه صلواتی از جمله این برنامه‌ها است.

دبیر ستاد جشن کوثر ملایر بیان داشت: تهیه بروشور و تراکت و اطلاع‌رسانی در سطح شهرستان، برگزاری مسابقات بومی محلی در سطح شهرهای جوکار، سامن و ملایر، تهیه سبد کالا برای خانواده‌های محروم و تجلیل از 10 مادر و همسر شهید در هفته زن نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه طی این هفته یکی از میدان‌های توجغاز توسط پایگاه بسیج خواهران بنام مادر نامگذاری می‌شود، گفت: از دیگر برنامه‌های اجرایی می‌توان به برگزاری جشن تکلیف در پایگاه‌های بسیج خواهران، حضور در زایشگاه مهر ملایر و اهدای هدیه به متولدین آن روز که نام فاطمه بر می‌گزینند، پیاده‌روی خواهران بسیجی در پارک ملایر و برگزاری نشست بصیرتی در تمام پایگاه‌ها اشاره کرد.

معطر با اشاره به اطلاع‌رسانی در خصوص زمان اجرای برنامه‌ها از طریق روابط عمومی سپاه ناحیه ملایر و پایگاه‌های بسیج بیان داشت: همسران و مادران شهدا و جانبازان الگوهای صبر و استقامت هستند که باید در این ایام مورد تکریم قرار گیردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات