خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه ناحيه همدان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری گفت: شعار امسال، توطئه دشمنان براي ایجاد اختلاف بين دولت و ملت را از بين مي‌برد.
کد خبر: ۸۵۰۹۲۲۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
حجت‌الاسلام محمود قرباني در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به شعار امسال بیان داشت: همدلي و همزباني ملت و دولت مي‌تواند به كارها و پيشرفت‌هاي بزرگي در جامعه ختم شود.

وی افزود: اعتماد بين ملت و دولت هر چه محكم‌تر و بیشتر باشد، دشمنان را در رسيدن به اهداف و مقاصد شوم و پليدشان ناكام‌تر مي‌گذارد.

مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه ناحيه همدان تأكيد كرد: نبايد در جامعه با حرف‌هاي مغرضانه و تخريب خدمات دولت با انگيزه‌هاي سياسي و حزبي آب به آسياب دشمن بريزيم و گام‌هاي بزرگ و سريع پيشرفت ملت و نظام را، كوچك و كند كنيم.

وی با اشاره به روند و تأثير شعارهاي مقام معظم رهبري در جامعه و ايجاد همبستگي و اتحاد رويه در بين مردم گفت: شعار امسال اشاره صريحي به حمايت و پشتيباني از دولت منتخب مردم و صداقت و درك مشكلات مردم از طرف كارگزاران دولت را مي‌طلبد و بايد در اين ميان هر گونه مسائل حزبي و حاشيه‌اي و سياسي بازي‌ها را كنار گذاشت و فقط به فكر پيشرفت نظام مقدس اسلامي و ايجاد رفاه و آسايش براي مردم بود.

قربانی ابراز امیدواری کرد: امسال شعار سال را مردم و کارگزاران نصب العین تمام اظهارنظرها و موضعگیری‌هایشان قرار دهند تا کشور از تمامی سختی‌ها عبور کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات