سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: برگزاری جلسه سه‌جانبه آیات محمد یزدی، موحدی‌کرمانی و مصباح‌یزدی آثار پربرکتی برای انسجام، ائتلاف و هماهنگی میان اصول‌گرایان دارد.
کد خبر: ۸۵۰۹۱۹۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری ، با اشاره به برگزاری جلسه سه‌جانبه آیات محمد یزدی، موحدی‌کرمانی و مصباح یزدی در روز گذشته، اظهار داشت: ما به عنوان جبهه پیروان خط امام و رهبری منتظر این ملاقات بودیم و معتقد هستیم که دیدار سه جانبه آیات محمد یزدی، موحدی‌کرمانی و مصباح یزدی دارای برکات فراوانی است، چرا که جامعه روحانیت مبارز، جامعه مدرسین حوزه‌ علمیه قم و آیت‌الله مصباح یزدی جزو گروه‌های مرجع اصول‌گرایان محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: این نشست سه‌جانبه می‌تواند برای اصول‌گرایان وحدت‌بخش باشد، چرا که در میان اصول‌گرایان سلایق حزبی، گروهی و سازمانی وجود دارد و بنابراین برگزاری این نشست می‌تواند اساس و زمینه‌ساز وحدت اصول‌گرایان باشد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: با توجه به اینکه در سال 1394 انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم و وحدت، انسجام و هماهنگی اصولگرایان جزو ضروریات کار برای اردوگاه اصول‌گرایی است، نشست این سه بزرگوار آثار خوبی خواهد داشت.

سجادی در پایان تصریح کرد: برگزاری جلسه سه‌جانبه آیات محمد یزدی، موحدی‌کرمانی و مصباح یزدی آثار پربرکتی برای انسجام، ائتلاف و هماهنگی میان اصول‌گرایان دارد و ما از برگزاری چنین نشست‌هایی استقبال می‌کنیم.

انتهای‌پیام/

ارسال نظرات