بسیج جامعه زنان خراسان رضوی با بیان انکه غرب با روحیه کاسب کارانه و مادی تلاش می کند زنان را با ترویج مصرف گرایی و مصرف زدگی در راستای منافع زر اندوزان به کار گیرد اظهار داشت: زنان مسلمان ایرانی با هوشمندی خود فریفته موج های تبلیغاتی مسموم دشمن نمی شوند.
کد خبر: ۸۵۰۹۱۶۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، بسیج جامعه زنان خراسان رضوی ضمن گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن بیانیه ای را صادر کرد که متن آن به شرح زیر می باشد:

سلام بر زهرای اطهر ، بهانه خلقت ، عصاره انسانیت ، مظهر حجاب و عفت ، او که الگوی جاودانه و کامل بشریت و مدافع حریم امامت است .

حمد و سپاس بی کران خداوند متعال را که با خلقت موجودی چون فاطمه زهرا (س) تاج عزت و افتخار و سعادتمندی را بر سر تمامی زنان عالم نهاد.

درخانه محبوب ترین بنده خدا ،پیامبر اکرم(ص) دختری پا به جهان هستی گذاشت که فخر خاندان ولایت و امامت شد و وجودش بهانه خلقت گردید و با قدوم پر برکتش ،خرافه های پوچ و عصبیت جاهلانه ای که زنان اسیر و گرفتار آن بودند از بین رفته و نابود شد .

زنان ستمدیده تاریخ به یمن وجودش از زیر بار سالها سیاهی و تباهی آزاد شدند و قامت راست کردند و به پشتوانه عزتی که این الگوی راستین و جاودانه به زنان بخشید و هم چنین نوع رفتار و برخورد پیامبر اکرم (ص) با این دردانه آفرینش که متأثر از کلام وحی و آموزه های قرآنی و اسلامی بود ،خود را در انسانیت همسنگ مردان دید و در بندگی و اطاعت خداوند که گرانبها ترین گنج بشریت است در جوهره و کمال انسانیت به برابری واقعی رسید.

ما زنان آگاه ایران اسلامی خدا را شاکریم که با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری فرزندی از خاندان زهرای اطهر (س) خمینی کبیر (ره) زمینه ای فراهم شد که با رجعت به آموزه های اصیل اسلام ناب محمدی (ص) جایگاه و هویت خود را بازیابیم چرا که کاملا واقفیم که  درهیچ دین ومکتبی به اندازه دین مبین اسلام وتعالی پیامبراکرم (ص) وائمه معصومین(ع) به جایگاه والاو شخصیت انسانی زن وتکریم اوپرداخته نشده است.

زنان بصیر و آگاه جامعه با شناخت الگوهای والا و آموزه های اسلامی و مقایسه آن با ستم و بردگی مدرنی که درغرب علیه زنان انجام می شود به خوبی می دانند که جهان پر فریب غرب با طرح شعارهای فریبنده ،دفاع از حقوق زنان ،دفاع از حقوق بشر، مبارزه با تبعیض نژادی ،مبارزه با تروریسم و.... سعی در پنهان کردن اعمال جنایت کارانه و بشریت ستیز خود دارد و هر از چند گاهی با ادعاهای واهی نقض حقوق بشر و نقض حقوق زنان در ایران فقط قصد بهره برداری سیاسی علیه منافع ملت ایران را در ذیل مقاصد و اهداف خود دنبال می نماید.

اکنون که در آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) قرار داریم ما زنان بسیجی استان خراسان رضوی اعلام می نماییم که:

1. با بصیرت و آگاهی و هوشمندی که خاص زنان مسلمان ایرانی است نقشه ها واهداف دشمنان انسان ستیز را رصد نموده و با شناخت تفاوت بین کرامت و ارزش واقعی زن با شعارهای کم ارزش اما پر سر و صدای غرب فریفته موج های تبلیغاتی مسموم آنها نمی شویم زیرا به خوبی واقف هستیم که غرب با روحیه کاسب کارانه و مادی و اقتصادی تلاش می کندزنان را با ترویج مصرف گرایی و مصرف زدگی در راستای منافع زر اندوزان به کار گیرد و آنان را از ایفای نقش اصلی خود که انسان سازی و تربیت جامعه انسانی است باز دارد.

2. در بهار فاطمی سال جاری که به نام سال "دولت وملت همدلی و همزبانی" نامگذاری شده ، آمادگی خود را در جهت اجرای فرامین و منویات امام خامنه ای (مدظله العالی)و همراهی و حمایت از دولت و مسئولین محترم اعلام نموده و به ویژه با توجه به نقش زنان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی ،عدم مصرف گرایی از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و از مسئولین محترم نیز خواستاریم با مدیریت جهادی در جهت رفع مسائل و مشکلات اصلی مردم که سرمایه های اصلی نظام اسلامی هستند بکوشند.

3. همچنان حق دستیابی به فناوری صلح آمیزهسته ای را از حقوق مسلم ملت ایران ،جامعه علمی کشور و جوانان فرهیخته می دانیم و بر دستیابی بر این حق شرعی و قانونی خود اصرار می نماییم و توافقی که منافع و عزت ملت ایران را تضمین نماید را مشروع می دانیم و در برابر زیاده خواهی های مستکبرین تا پای جان خواهیم ایستادو اجازه نخواهیم داد از این حق قانونی ، به عنوان حربه سیاسی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده نمایند.

4. از آنجا که شرط دستیابی به فکر صحیح راهبردی درباره مسئله زنان بر اساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)احتزاز از تفکرات غرب در مورد زن بوده و افکار غربی ها و نظرات آنها نمی تواند باعث سعادت و هدایت جامعه بشری باشد ،از مسئولین و دست اندکاران اجرایی و فرهنگ سازی می خواهیم از ایجاد زمینه های پوچ و بی اثر، با اقداماتی از قبیل دادن مجوز تک خوانی به زنان و حضور زنان در میادین ورزشی که به کرامت اصلی زنان خدشه وارد نموده پرهیز نموده و در جهت توجه و پرداختن به مسائل زنان و خانواده و به خصوص مسأله سلامت و امنیت و آرامش و تکریم زن در محیط خانواده و جامعه تلاش نمایند.

ومن ا... التوفیق

ارسال نظرات
پر بیننده ها