خبرهای داغ:
مدیر گروه تلویزیونی سپاه صاحب الامر(عج)قزوین بیان کرد: راهی که شهید آوینی در پیش گرفت راهی ماندگار در عرصه انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بوده است.
کد خبر: ۸۵۰۹۱۵۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

طیب امیری مدیر گروه تلویزیونی سپاه صاحب الامر(عج)قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به سالروز شهادت شهید آوینی اظهار کرد: شهید اوینی به عنوان یک شهید شاخص شناخته شده است، ایشان در خصوص شهدا مستند سازی کرده اند که این فعالیت او متفاوت از سایرهنرمندان بوده است .

وی با اشاره به سخن شهید آوینی« چناچه اهل جهاد باشید همه جا سنکر خواهد بود» افزود: راهی که شهید آوینی در پیش گرفت راهی ماندگار در عرصه انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بوده است از سوی دیگر، این جمله شهید اوینی می تواند الهام بخش زندگی شخصی هر فردی قرار گیرد درهر لباسی که باشد می‌تواند پاسدار انقلاب باشد.

امیری ادامه داد: با توجه به هجمه های فرهنگی امروزه در کشور ما هر فردی می تواند در مبارزه با دشمنان اسلام  وارد عمل شود.

مدیر گروه تلویزیونی سپاه صاحب الامر(عج)قزوین تصریح کرد: با ورود شبکه های اجتماعی زندگی خانوادگی بسیاری از مردم جامعه مختل شده است چرا که افراد سر هر موضوعی  بحث و جدل دارند و اینجا آغاز یک قهر خانوادگی و آشتی با شبکه‌های احتماعی غرب است.

این مستند سازتلویزیونی اذعان کرد: ضروری است جاذبه های در شبکه های داخلی ایجاد شود تا خطوط فکری انقلاب برای نسل امروز جریان پیدا کند به این منضور که، مستندهایی در راستای آگاه سازی مردم ساخته شود.

 

به گفته امیری باید بسیجیان امروزه با هدفی والا حرکت کنند چرا که تنها با این سبک میتوان با دشمنان مقابله کرد ار سوی دیگر، افرادی هستند که قشر بسیجیان را به شکل صحیحی نمی‌شناسند که اکر این نگاه تغییر کند بسیاری از مشکلات اجتماعی جامعه حل خواهد شد.

مدیر گروه تلویزیونی یادآور شد: باید درراستا مقابله با هجمه فرهنگی با تبلیغ، آگاهی و آمورش وارد عرصه جبهه فرهنگی شد چرا که فقط با عملکرد میتوان پاسخکوی حرکت دشمن بود.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها