بسیج دانشجویی امام صادق(ع) در واکنش به تجاوز به دو نوجوان ایرانی در جده:
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در پی هتک حرمت به دو زائر ایرانی اعلام کرد: چگونه غیرت اهالی تدبیر اجازه می‌دهد به زائران ایرانی هتک حرمت شود اما اقدامی قاطعانه صورت نپذیرد؟ این سکوت برای چیست؟
کد خبر: ۸۵۰۹۰۹۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) طی بیانیه‌ای جنایات رژیم آل سعود در یمن و هتک حرمت به دو زائر ایرانی در فرودگاه جده را محکوم کرده و نسبت به سکوت مسئولین و لغو تجمع دانشجویان در برابر سفارت عربستان اعتراض کرد.
در ابتدای این بیانیه آمده است: مجموعه اتفاقات آغازین روزهای سال 94 دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد. از تجاوز وحشیانه رژیم سفاک سعودی به مردم مظلوم یمن گرفته و کشتار صدها غیر نظامی بی‌دفاع تا ماجرای هتک حرمت شنییع دو زایر ایرانی در فرودگاه جده به دست شیطان صفتان عربستانی. در کنار این اتفاقات اظهارات توهین آمیز یک مشت آخوند درباری- لعت الله علیهم- و خائنین حرمین نسبت به ملت ایران و نسبت دادن مجموعه‌ای از تهمت‌های ناروا به جبهه مقاومت و حمایت‌های روشن و آشکار وحشیان آل سعود از ماشین‌های آدم کشی و خونخواران بالفطره نیز بخش دیگری از کارنامه رژیم صهیونیستی سعودی را تشکیل می‌دهد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: آل سعود ثابت کرده هماره بر خلاف رسم آزادگی چشم طمع به جان و مال و ناموس مسلمین جهان دوخته است و تورق دفتر سیاه عمر این میراث خواران بنی سفیان چشم هر مردی را خون بار و دل‌هایشان را از کینه این گرگان درنده مالامال می‌سازد. مسلم آن است که سعودیان دیو سیرت دست در دست آمریکای جهانخوار مسلمانان آزاده و مستضعفان بی‌پناه را قلع و قمع می‌سازد. و در این میان امت واحده که باید نوک پیکان حملاتش به سمت اسرائیل و صدالبته آمریکا باشد، در کشاکش عصبیت‌های طائفه‌ای عمال آل سعود، تکه‌تکه می‌شود.
و ایران اسلامی، این یگانه منادی اسلام ناب محمدی و پرچم دار بیرق لااله الا الله، تنها تکیه گاه مستضعفین و مظلومین و پابرهنگان عالم و جهان اسلام در این زمانه خدعه و نیرگ است. ملت ایران نه چون افندی‌های بد تاریخ در پی احیای امپراتوری گذشته است و نه چون شیوخ تن پرور خلیجی در پی پر کردن جیب خویش، بلکه در سایه قدسی حضرت روح الله و امام خامنه ای در پی آزاد ساختن انرژی متراکم جهان اسلام و مظلومان عالم و برافراشتن پرچم عدالت و آزادگی در پهنه گیتی است و فارغ از هرگونه تعصبات قومی و مذهبی در مسیر ارزش های متعالی الهی مجاهدت خواهد کرد. اما در این میان عدم همدلی و همزبانی عده ای قلیل با موج ملت در اعلام انزجار و موضع گیری نسبت به درنده خویی های نماینده امریکا و اسرائیل در منطقه جای بسی تعجب است. حادثه ی فرودگاه جده محک جدی برای اصلی بود که امام خامنه ای به آقایان گوش زد کرده بودند، یعنی غیرت. آیا غیرت اهالی تدبیر اجازه می دهد که چنین هتک حرمتی صورت پذیرد و ما اقدامی قاطعانه انجام ندهیم. یا خون مظلومان یمن ارزش یک اعتراض جدی را ندارد؟
بسیج دانشجویی امام صادق(ع) ادامه داد: چگونه حضراتی که نه تنها خود، بلکه همسرانشان نیز دم از رابطه نزدیک و دوستی خانوادگی با این نوادگان یزید- لعنت الله- می‌زنند، امروز سکوت پیشه کرده‌اند و مشق همنوایی با صهیونیست‌ها را می‌کنند. خون چند بی‌گناه باید ریخته شود تا این گرم بستران به خود آیند. قیمت شکسته شدن سکوت ایشان هتک حرمت چند حاجی ایرانیست؟ افسوس که راه و رسم ما با آنها فرسنگ ها فاصله دارد و امت حزب الله سالهاست از این عافیت طلبان دل بریده و چشم امید به مردانی دارد که حقیقت را به پای منافع خویش قربانی نکنند.
امروز نیز چشم امید ما به مراجع معزز و علمای اسلام است که همچون گذشته پیشتازی خود را در دفاع از کیان اسلام به اثبات رسانند و نسبت به روند فعلی حج اعتراض نمایند و این اعتراض نه یک مطالبه احساسی، بلکه خواسته‌ای منطقی و بر مبنای حکمت و عزت و مصلحت است.  ما را به این حج چه کار. حجی که سفری سیاحتی زیارتی و تفریحی باشد به چه درد امت اسلام می خورد. حجی که به بازار گردی و نظاره مناره‌های اشرافی بگذرد، حجی که به جای تقویت وحدت و همدلی، کینه‌ها را عمیق‌تر سازد، حجی که نسبت به سیاست و راه رسم مبارزه بی‌تفاوت باشد و حجی که به جای این که مانور آزادگان جهان و کانون مستضعفان و مظلومین باشد، نمایشگاه اشرافیت جاهلانه عربی و مانور اقتدار آل سعود گردد، مسلما از اهداف عالیه حج به دور است.
در ادامه این بیانیه آمده است: حقیقت آن است که به قول حضرت امام(ره) حج امروز به سان قرآن محجور مانده است. بر ماست تا با این حرکت اعتراضی بار دیگر تلنگری جدی بر مسلمین جهان وارد سازیم و فلسفه واقعی حج را به جهان اسلام که متاسفانه اسیر بوق های تبلیغاتی استعمار گران است نشان دهیم. استعفا و برکناری حضرات سازمان حج و زیارت مرهم کوچکی بر احساسات جریحه‌دار شده ملت خواهد بود. چگونه نهیب بیدارگرانه امام جمعه‌ای انقلابی بر ضد جرثومه‌های سعودی خواب آقایان را اشفته می‌سازد و مدام در رسانه‌ها و تریبون‌ها آفتابی می‌شوند، اما امروز که چنین اتفاق دهشتناکی صورت پذیرفته، به اتاق های تودرتوی سازمان خزیده اند. چگونه است که در هنگام شهادت زائران ایرانی در عراق، اولین واکنش حج و زیارت این است که ایشان با ما اعزام نشده اندف حال که این دو حاجی ایرانی در قالب سازمان شما به حج مشرف شده بودند، حال چرا سکوت کرده اید. باشد که این استعفا از بی تدبیری های آتی جلوگیری به عمل آورد. و اما داغ بزرگتر که جاری شدن خون مظلومان یمن و سوریه و عراق با حمایت های مستقیم رژیم سفاک سعودیست. دانشجویان انقلابی در راستای وظیفه تاریخی خویش مبنی بر مطالبه گری انتظار دارند دولت محترم به ابهامات زیر پاسخی قانع کننده بدهد:
دانشجویان انقلابی همراه با خیل عظیم آزادگان جهان آماده ی برگزاری تجمعی اعتراضی در مقابل سفارت عربستان می شوند. اقدامی که پیش از تهران در شهرهایی چون لندن، قاهره و ... در مقابل سفارت عربستان صورت پذیرفته است. در این اثنا با مخالفت وزارت امور خارجه این تجمع لغو می شود. فردای لغو مجوز تجمع انقلابی، عربستان سعودی در بیانیه ای رسمی از بیانیه هسته ای لوزان حمایت می‌کند. حال ابهام بزرگ این است که مبادا یک کاغذپاره آل سعود ارزشی بیش از حامیت از مظلومان در نظام جمهوری اسلامی داشته باشد! و مباد روزی که برای جلب خاطر فرعونیان زمان، رسالتی که امام امت بر دوش ما نهاده اند را فراموش کنیم.
در پایان این بیانیه تاکید شد: سکوت در برابر عربستان سعودی بر مبنای کدام حکمت و مصلحتی است؟ مگر نه این است که در طول این سه دهه آل سعود و جیره خوارانش بیشترین دشمنی‌هار ا با جبهه مقاومت کرده‌اند. عزت ملی و احترام پاسپورت ایرانی هم که بارها توسط ایشان زیر پا گذارده شده. ما دانشجویان انقلابی بنا به وصیت و سفارش حضرت روح الله خشم انقلابی خود را در سینه‌ها نگاه خواهیم داشت و با خشم و نفرت به این دشمنان انسانیت می‌نگریم و تا بازپس گرفتن حرم الله و شست​ و​ شو و تطهیر آن با اشک دیدگان و خون شهیدانمان از پای نخواهیم نشست و بار دیگر کعبه را حرم امن الهی و کانون آزادگان و مستضعفان عالم قرار خواهیم داد و سر حقیقی حج را نمایان خواهیم کرد. انشاالله. و انتظار داریم تا در سال همدلی و همزبانی، دولت محترم با امت همدل حزب الله همزبانی پیشه گیرد و نماینده خشم انقلابی ملت ایران باشد.

ارسال نظرات