خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه صاحب الامر(عج)قزوین:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه صاحب الامر(عج)قزوین اظهار کرد: همدلی و همزبانی مورد نظر مقام معظم رهبری در کشور اجرا شود چرا که پیشبرد امور کشور در راستای تحقق این امر است.
کد خبر: ۸۵۰۹۰۸۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سید حسین حسینی نسب معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه صاحب الامر(عج)قزوین در جلسه هم فکری شورای بسیج رسانه‌ای استان به تعاملات بسیج و سازمان فرهنگ و ارشاد اشاره کرد و گفت: برای تحقق اهداف نظام اسلامی و مطالبات مقام معظم رهبری ضروری است تعاملات سپاه با سازمان فرهنگ ارشاد بیش تر از قبل باشد.

وی گفت: تحقق مطالبات و خواسته‌های مقام معظم رهبری با محوریت هم دلی و هم زبانی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید با برنامه ریزی مطلوب در این راستا اقداماتی خوبی انجام دهیم.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه صاحب الامر(عج)قزوین خاطرنشان کرد: رسانه‌ها نقش ویژه‌ای را در مسائل اقتصادی و همچنین تبیین فرهنگ فاطمی بر عهده دارند.

حسینی نسب باشاره به فعالیت‌های انجام شده در سپاه و بسیج اذعان کرد: فعالیت‌های مطلوبی در حوزه برنامه‌های بسیج و ارشاد انجام گرفته که می‌طلبد این برنامه‌ها با جدیت بیشتری دنبال شود.

این مسئول با اشاره به لزوم همدلی و هم زبانی درکشوراظهار کرد: لازم است همدلی و همزبانی مورد نظر مقام معظم رهبری در کشور اجرا شود چرا که پیشبرد امور کشور در راستای تحقق این امر است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه صاحب الامر(عج)قزوین به پوشش رسانه‌ای اردوهای راهیان نوراظهار کرد: اردوهای راهیان نورجلوه گر عظمت و افتخار این مرز و بوم است و فعالان رسانه باید این واقعه عظیم فرهنگی را به شکل مطلوبی برای نوجوانان جوان نسل‌های بعدی که دفاع مقدس را به صورت فیزیکی لمس نکرده‌اند تبیین کنند.

حسینی نسب در خاتمه: از مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد برای بازدید از عملکرد روابط عمومی سپاه دعوت کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها