حجت الاسلام شهیدی در نشست هم‌اندیشی با نمایندگان مجلس خبر داد

پرداخت معوقات سال ۹۱ خانواده شهدا تا پایان امسال

رئیس بنیاد شهید گفت: معوقات سال‌های بعد از ۹۰ مربوط به خانواده‌های شهداست که در حال برنامه‌ریزی و تدبیر برای پرداخت آن هستیم. تا پایان سال دیون و معوقات سال ۹۱ خانواده شهدا را پرداخت خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۵۰۹۰۸۶
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹


معاون رئیس‌جمهور به آمار بالای جامعه ایثارگری اشاره کرد و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران مجموعه بزرگی است و افراد زیادی را تحت پوشش داریم. 18 ماه قبل که به بنیاد آمدم در حدود 67 هزار فرزند ایثارگر جویای کار وجود داشتند. با تدبیر و پیگیری‌هایی که انجام دادیم، موفق شدیم این آمار را به زیر 50 هزار نفر کاهش دهیم و با توجه به افزایش تعداد این عزیزان چیزی در حدود 23 هزار شغل ایجاد کردیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به برگزاری روز شهید در سال گذشته اشاره کرد و گفت: خواسته رهبر معظم انقلاب زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است و ورود پررنگ ما برای برگزاری روز شهید در همین راستاست. خوشبختانه در روزهای پایان سال گذشته که خدمت ایشان رسیدیم، به ما فرمودند «شما خوب کار کردید و خداوند به شما اجر دهد.» همین برای ما بهترین عیدی و آرامش بود. قبل از آن دیدار نیز، در دیداری که قائم‌مقام بنیاد با ایشان داشتند در رابطه با برگزاری روز شهید فرموده بودند «کار به جا و خوبی بوده است.»

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی به پرداخت معوقات ایثارگران و خانواده‌های شهدا تا پایان سال 90 اشاره کرد و گفت: این معوقات تا پایان سال 90 به صورت کامل پرداخت شده است. معوقات سال‌های بعد از 90 هم مربوط به خانواده‌های شهداست که در حال برنامه‌ریزی و تدبیر برای پرداخت آن هستیم. تا پایان سال دیون  و معوقات سال 91 خانواده شهدا را پرداخت خواهیم کرد.
ارسال نظرات