مبلغ سیصد میلیارد ریال به صورت تملک دارایی سرمایه‌ای برای تکمیل برخی از محورهای ارتباطی به منظور جلوگیری از وقوع بحران و ایجاد اختلال در شدامد (ترافیک) عبوری در اختیار دستگاه اجرایی ذی ربط قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۵۰۹۰۸۰
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، بر اساس مصوبه هیأت وزیران مبلغ سیصد میلیارد ریال به صورت تملک دارایی سرمایه‌ای برای تکمیل برخی از محورهای ارتباطی به منظور جلوگیری از وقوع بحران و ایجاد اختلال در شدامد (ترافیک) عبوری در اختیار دستگاه اجرایی ذی ربط قرار می‌گیرد.

متن مصوبه هیأت وزیران به شرح زیر است:

مبلغ سیصد میلیارد (000ر000ر000ر300) ریال به صورت تملک دارایی سرمایه‌ای از محل منابع ماده (10) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، موضوع بند (ش) ماده (224) قانون برنامه پنجم توسعه، برای تکمیل محورهای ارتباطی زیر به منظور جلوگیری از وقوع بحران و ایجاد اختلال در شدامد (ترافیک) عبوری، به شرح این جدول در اختیار دستگاه اجرایی ذی ربط قرار می گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور این مصوبه را در تاریخ 25/12/1393 برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.

ارسال نظرات