خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین خبرداد:
صبح امروز جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین در جلسه هماهنگی جشن کوثر ولایت از برگزاری جشن میلاد کوثر ولایت در شهرهای اقبالیه و محمودآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۹۰۴۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین امیر علی حسینیانی جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین در جلسه هماهنگی جشن کوثر ولایت  ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا(س) اظهار داشت: به حول قوه الهی روزه پنج شنبه تاریخ 21 فروردین ماه دو جشن به همین مناسبت در شهرهای اقبالیه و محمود آباد برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: سخنران این مراسم ها جناب آقای دکتر شریفی از اساتید دانشگاه و نخبه کشوری و مداحی حاج علی فرمانی می باشد و در این مراسم از گروه تواشیح کوثر ولایت نیز استفاده خواهد شد.

حسینیانی یادآور شد: برگزاری این جشن به همت حوزه های مقاومت بسیج بنت الهدی(س) شهر اقبالیه و شهیده رضایی شهر محمود آباد و  به پشتیبانی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین به اجرا خواهد در آمد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) اشاره کرد و ابراز کرد: ما باید احساس محبت به فاطمه زهرا (س) را در زندگی خود پیاده کنیم؛ زیرا بدون پیوند عملی به اصل آن،‌ محبت مورد سؤال قرار خواهد گرفت و در پی محبت باید اطاعت و متابعت نیز باشد.

حسینیانی گفت: خداوند با توجه به معرفت، خلوص، صبر و فداکاری حضرت فاطمه زهرا (س)، آن حضرت را مرکز فیوضات خود قرار داده است و ما که خود را محب آن بانوی بزرگ اسلام می‌دانیم، باید در اطاعت، عبادت و جهاد، رهرو آن حضرت باشیم.

وی در خاتمه عنوان کرد: خودسازی و تأثیر سازنده در محیط زندگی انسان‌ها، راهی است که فاطمه زهرا(س) پیمود و ما نیز به عنوان پیروان آن حضرت باید در همین راه حرکت کنیم تا شاهد موفقیت باشیم.

 

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها