حمید رضا
جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع):
عبدالصاحب طهماسبی گفت: امسال با توجه به اقدامات انجام شده در زمینه های مختلف فرهنگی شاهد افزایش چشم گیر زائرین راهیان نور بودیم.
کد خبر: ۸۵۰۹۰۲۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار عبدالصاحب طهماسبی جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد: سال 94 بنا به فرمایش مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی ملت و مردم را به تمامی مردم تبریک می گویم.

وی در ادامه بیان کرد: استان ایلام در طول 8 سال دفاع مقدس شاهد بخش عظیمی از عملیات های مختلف و حتی حجمه های دشمن بعثی بود است و بعد از سالهای متمادی این استان میزبان زائرین سرزمین نور شد.

سرهنگ طهماسبی بیان کرد: ما در این استان دو وظیفه کلی داریم که یکی اعزام راهیان نور و دیگری استقبال و میزبانی از میهمانان راهیان نور است که همین امر مسئولیت پذیری مسئولان را می طلبد.

وی با اشاره به اینکه مسئولین باید در زمینه های زیر ساخت های این یادمان بخصوص در فضا سازی و جاده سازی باید اقدامات لازم را انجام دهند تصریح کرد: امسال توانستیم میزبانی 156 هزار نفر زائر راهیان نور در مناطق عملیاتی یادمان مهران، تپه شنی، قرارگاه امیر(ع) بانروشان و شرهانی شهرستان دهلران را پذیرا باشم.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)؛ فضا سازی مناطق عملیاتی، آموزش 485 راویی و مستقر کردن آنها در یادمان های استان، سامان دهی 2600 خادم بصورت افتخاری روزانه و دائمی در مناطق عملیاتی اقدامات سپاه برای رفاه زائرین برشمرد.

وی در ادامه گفت: استقرار 2 نمایشگاه کتاب در منطقه ی عملیاتی شرهانی و قلاویزان، ایجاد ایستگاه های صلواتی، توضیح بسته های فرهنگی و حتی برگزاری تئاتر خیابانی در یادمان های شهرستان مهران و دهلران توانستیم به صورت ویژه انجام دهیم.

سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی بیان داشت: افزایش زائرین سرزمین نور در این مناطق عملیاتی تاثیرات مثبت زیادی را در پی خواهد داشت که امسال نسبت به سال گذشته افزایش چشم گیری داشته ایم.

وی به تاکیید رهبری در خصوص جهاد اشاره کرد و عنوان کرد: در چند سال اخیر بسیجیان استان ایلام به مناطق محروم کمک رسانی می کنند و ایام عید نوروز بسیج دانشجویی در قالب 5 اردویی جهادی به مناطق محروم در شهرستان ایوان و دره شهر سفر کردند.

وی در آخر اظهار کرد: بسیجیان دانشجویی استان ایام عید نوروز به فعالیت های گوناگونی از قبیل فرهنگی، عمرانی، صنایع دستی در روستاهای دور افتاده و محرم این دو شهرستان مشغول خدمات رسانی شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار