خبرهای داغ:
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: جشنواره بین‌المللی اسوه‌های صبر و مقاومت ۲۵ فروردین ماه امسال در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۸۹۹۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ مرادعلی محمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره بین‌المللی اسوه‌های صبر و مقاومت در سراسر کشور و همزمان در کشورهای لبنان، تونس و ایران به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: برگزاری مناسبت‌های اسلامی در استان کرمانشاه نیازمند مشارکت همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی تست که در این راستا اقدامات ارزنده‌ای در سال‌های گذشته برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس انجام شده است.

سرهنگ محمدی عنوان کرد: علاقمندان به فرهنگ دفاع مقدس و شهدا باید با مدیریت صحیح و مشارکت همه سازمان‌های استان در راستای انتقال ارزش‌ها گام بردارند.

وی درباره هدف از برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره با هدف نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و با حضور مادران، همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

مسئول کمیته تدوین و تالیف کتاب کنگره شهدای استان کرمانشاه از تدوین و تالیف کتاب نقش زن استان کرمانشاه خبر داد و افزود: زنان استان کرمانشاه رد هشت سال دفاع مقدس نقش بسزایی داشته‌اند که رد این راستا کتاب نقش زنان استان کرمانشاه در دفاع مقدس تدوین و تالیف شده است.


ارسال نظرات